Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 00:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: HjemmeBio for 7.000kr. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Skjødt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 16 Juli 2004 kl. 16:52 | IP-adresse registreret  

Ja, som overskriften antyder, er det nu blevet tid til at finde noget hjemmebio udstyr i form af TV og DVD afspiller.

Kravene har jeg ikke mange af, da jeg ikke kender så meget til dem. Derfor vil jeg også være glad hvis nogen af jer kunne biddrage med nøgleordene indenfor TV og afspillere.

Mine krav er ind til videre som følger:

Fjernsyn:
 - 28" / 32"
 - Widescreen (16:9)
 - Farve: Sølv / Titaniumsfarvet.
 - Må gerne have lidt stil over designet, men kom gerne med bud alligevel. Vi er jo forskellige ;-)

DVD-afspiller:
 - Medie understøttelse: CD-R, CD-RW, DVD+RW, DVD-RW, DVD, CD, Video-cd
 - Formater: XviD, MPEG-4, DivX (ver.4), DivX (ver.5), DivX (ver.3.11), MPEG-1, MPEG-2
 - Hjemmebio (Surround system - altså med flere højtalere)
( Bemærk Xvid/DivX er meget vigtigt )

Yderligere krav afhænger af prisen, og jeres bud. Mit budget ligger pt. på 6.500-7000 kr. som jeg regner med at bruge på TV/Dvd-afspiller.

Yderligere krav:
 - Måske fladt billedrør

En ting som skal være sikkert, er at det skal kunne kommunikere med min computer (TV-out). Men dette går jeg ud fra, kun afhænger af min computers udgange. (Har TVout samt kabler)

Det er højest sansynligt ikke alle krav jeg har ridset op her, da jeg ikke har en dyt forstand på det. Så flere krav må i som sagt godt biddrage med. (Nøgleord).

Ud over dette kunne jeg godt tænke mig at høre hvor jeg skal lede.
Er blevet anbefalet Kvickly Xtra og Elgiganten (Og dette forum omkring info.)

På forhånd tak.

Christian
Til top Vis Skjødt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skjødt Besøg Skjødt's Websted

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 16 Juli 2004 kl. 17:25 | IP-adresse registreret  

hvis det skal være dixv afspiller nså skal det være en kiss... mener deres modeller med divX koster fra 1600 og op efter.....

dog er der to ting:

den tager ikke alle skiver, kun 25%, og nej, det kan ikke gøres bedre...

DivX formatet bliver mig bekendt kun brugt til ulovlige kopier af dvd film, og ikke i særlig høj grad til alm. videoklip, som der f.eks. kan findes på www.carftp.com  

desuden er det nok en bedre ide på lang sigt, samt det billigste, hvis du undlader at handle dit hifi hos daglivarekøder, og i stedet starter me en surroundreciever og to højttalere, for derefter løbende at udvide systemet som budgettet tillader...

nåh ja, husk at sætte penge af til kabler og forsikring. held og lykke.

HenJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: København
Sendt: 16 Juli 2004 kl. 19:26 | IP-adresse registreret  

kim olsen skrev:

formatet bliver mig bekendt kun brugt til ulovlige kopier af dvd film, og ikke i særlig høj grad til alm. videoklip.

Men hør nu her; det passer naturligvis IKKE, jeg laver 3d og der er det typisk at man 'gemmer' i divX (det fylder altså ikke meget) og de 'sjove filmting' (animering og stopmotion) som jeg laver med mine børn ender da osse i DivX, og så en tur på kissen og så kan vi jo se fjernsyn...

Men det er jo klart at DivX OSSÅ bliver brugt kriminelt, men det gør andre ting jo osse, jeg syntes bare det er fedt, at det ikke skal køre fra pc'en, så derfor har jeg en kiss...

Art Gallery at
http://picasaweb.google.dk/henrikjust/
Til top Vis HenJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HenJ Besøg HenJ's Websted

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 16 Juli 2004 kl. 20:34 | IP-adresse registreret  

kim olsen skrev:
hvis det skal være dixv afspiller nså skal det være en kiss... mener deres modeller med divX koster fra 1600 og op efter.....

Philips og Pioneer har også DIVX afspillere i programmet.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

Skjødt
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Juli 2004 kl. 21:51 | IP-adresse registreret  

Så ind til videre kunne Kiss være en mulighed. De har hvad jeg skal bruge, men er desværre ikke alt for kønne. Jeg kunne forestille mig at Philips og Pioneer er en tand dyrer, hvilket vil resultere i prisen for Tv'et blev lavere.

Men hvad er det der sætter forskellen på DVD afspillere? Ville være perfekt med lidt stil over designet også. Samtidig med prisen stadig er under de 1.500kr.

Jeg har kigget på en DVD-afspiller her, som fangede mit blik, da den for det første er meget pæn og for det andet kunne afspille DivX. Den er af mærket Mustek og jeg fandt følgende test af den:

Test af Mustek V 56LM

Da jeg læste testen stødte jeg på to ting, som forekom mig uvidst. Den ene ting, var det med region. Jeg har læst at flere DVD-afspillere er Regions-free. Er dette et must, og hvad er det i det hele taget? :-)

Derudover, som sagt tidligere skal den jo benyttes til en mindre Hjemmebio, hvilket vil sige der skal sættes op til 5-6 højtalere til. Kræves der noget specielt af DVD-afspilleren for at få sat et sådan surround system til? Og hvad er prisen for et sådan. Det skal ikke være det vildeste gejl, men blot med nogle høj talere så jeg får noget surround effekt ud af det. Samtidig må det selvfølgelig godt være pænt, og prisen værd.

Angående Mustek afspilleren, så koster den 750,- hvilket lyder udemærket i mine øre. Men hvad synes i? Og hvad koster det at have et nogenlunde surround udstyr ved siden af? Har jeg i det hele taget råd til det hele? :-)

Endnu engang tak, og beklager mit lave kendskab...
Til top Vis Skjødt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skjødt Besøg Skjødt's Websted

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 16 Juli 2004 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

Skjødt skrev:
Så ind til videre kunne Kiss være en mulighed. De har hvad jeg skal bruge, men er desværre ikke alt for kønne. Jeg kunne forestille mig at Philips og Pioneer er en tand dyrer, hvilket vil resultere i prisen for Tv'et blev lavere.

TC priser (bare for at give en indikation, jeg har ikke fingeren på pulsen på hvad de koster andre steder): Philips DVP 630/632 1188,-, DVP 720 SA 1288,-, Pioneer DV 470 1499,-, DV 575 1999,-.

Skjødt skrev:
Da jeg læste testen stødte jeg på to ting, som forekom mig uvidst. Den ene ting, var det med region. Jeg har læst at flere DVD-afspillere er Regions-free. Er dette et must, og hvad er det i det hele taget? :-)

DVD-film i forskellige verdensdele har forskellige regioner. I USA bruger man region 1, i Europa region 2. Hvis afspilleren ikke er kodefri kan du kun afspille region 2-film. Om det er et must afhænger af hvor du køber dine film, og om du kan undvære danske undertekster.

Skjødt skrev:
Derudover, som sagt tidligere skal den jo benyttes til en mindre Hjemmebio, hvilket vil sige der skal sættes op til 5-6 højtalere til. Kræves der noget specielt af DVD-afspilleren for at få sat et sådan surround system til?

Som udgangspunkt kræver det bare en digital udgang, og det har alle afspillere, så det sætter ikke nogen begrænsninger.

Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

Skjødt
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Juli 2004 kl. 22:08 | IP-adresse registreret  

Til det med regionerne, kan jeg se at Mustek er Amerikansk. Er der chance for at den kun kan afspille Region 1 DVD'er af den grund?

Til det med surround. Kan du give et eksempel på et sådant surround udstyr, så jeg kan sætte mig lidt ind i hvad de forskellige koster, og hvad er billigt surround? Er det noget l**t? Er der nogle nøgleord inden for dette, jeg skal huske? (Beklager alle de spørgsmål)

Har godt nok set på enkelte TV og afspillere hos TC, men har desværre ikke så meget forstand på det. Og da der ikke står så megen oplysning ville det være en hjælp at få at vide hvad jeg skal søge efter. Mærke?

Skjødt
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Juli 2004 kl. 22:19 | IP-adresse registreret  

Ups, den tager jeg i mig igen. Jeg må have sammenlignet den side, med en anden. Har intet at skulle have sagt om TC. 

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003
Sendt: 16 Juli 2004 kl. 22:23 | IP-adresse registreret  

Skal du ha full kompablitet med divx/xvid er en HTPC eller kanskje ennå bedre en chippet XBOX med xboxmediacenter et alternativ. Jeg har selv en xbox, og så lenge du skal bruke et vanlig fjernsyn uten component inngang er nok den det beste og billigste alternativet da den gir deg RGB for en billig penge. Jeg bruker min xbox både til film og musikk. Lydkvaliteten mht musikk er ikke verdens beste, men enkelheten i betjening veier opp for det i hverdagen, Når jeg kjøper en ny cd er det første jeg gjør å enkode den til mp3 slik at jeg kan streame den over fra pcen til xboxen.
Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 16 Juli 2004 kl. 22:33 | IP-adresse registreret  

Skjødt skrev:
Til det med regionerne, kan jeg se at Mustek er Amerikansk. Er der chance for at den kun kan afspille Region 1 DVD'er af den grund?

Hvis afspilleren sælges i Europa er den som udgangspunkt lavet til region 2 (uanset hvor den er produceret), eller kodefri.

Skjødt skrev:

Til det med surround. Kan du give et eksempel på et sådant surround udstyr, så jeg kan sætte mig lidt ind i hvad de forskellige koster, og hvad er billigt surround? Er det noget l**t? Er der nogle nøgleord inden for dette, jeg skal huske? (Beklager alle de spørgsmål)

Det er et mere omfattende spørgsmål end du nok kan forestille dig... Et surroundanlæg koster mellem 1.000 og 1.000.000 (eller mere for den sags skyld) Og det dyre behøver ikke nødvendigvis understøtte flere ting end det billige... De teoretiske krav drejer sig sådan set bare om at anlægget skal have Dolby Digital. Og det har i praksis alle surroundanlæg i dag, derfor er der egentlig ikke nogle bestemte features eller standarder du skal kigge efter. Forskellen på forskellige surroundanlæg drejer sig først og fremmest om lydkvalitet. Jo flere penge du kan skovle i det, jo bedre lyd får du. Hvor mange penge der skal til før det er godt nok til dig er umådeligt svært at svare på - du bør faktisk gå ud og lytte til nogle anlæg i forskellige prisklasser (også over det du nogensinde kunne forestille dig at give), for at få et indtryk af hvad man kan forvente, og hvilke muligheder der er.

Skjødt
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Juli 2004 kl. 23:31 | IP-adresse registreret  

Det lyder som om jeg skal vente lidt med at købe surround udstyret, og bare holde mig til de højtalere der er indbygget i TV'et hvilket også ville være udemærket til at starte på. Godt nok ville det ødelægge mit ønske om en hjemmebiograf, men så hellere spare en 4-5.000 op til et ordentligt surroundanlæg.

Så giver det også plads til et ordentligt TV til omkring 5.500 kr. Men findes der gode fjernsyn i dette prisleje? Jeg mener, når man ser på det så er der dem til 3-4.000 kr. som somrelt er 28"/32" med 50Hz, hvilket også er fint. Men så går springet til den næste tand i specifikationen - 100Hz - hvor du så kommer op på de 7-10.000 kr. Så hvad er der af kvalitet midt i mellem? Er det fladt billedrør? Er det skarpere billed på anden måde end Hz og billedrør? Eller hvad er det der gør de TV til 5.000 bedre end dem til 3-4.000, ud over mærket. Kan godt være det lyder dybt godnat, for du kan da ikke få et 28" TV med 100Hz til under 6.000. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl.

Demo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004
Sendt: 16 Juli 2004 kl. 23:55 | IP-adresse registreret  

Du kan sagtens få et 28/32" tv i 100 hz til under 6000,-! prosonic og lign. mærker laver 32" tv i 100hz der kan erhverves for ca. 4k. Kvaliteten er så også derefter! den er ganske skrækkelig! hvis du vil have et 100 hz tv bør du give mindst 7000-8000,-. På de billigere tv vil billedet være meget hakkende og sløret (især i sportsudsendelser) Så hvis du ikke vil give så meget så hold dig til et 50 hz tv. Men mit råd er at spare op til et philips 32 pw 8818 til 7800 hos TC. Det er et absolut fund til prisen! Startede selv ud som dig med at gå efter et tv til 4-5000, men kom på bedre tanker da jeg fik set mig omkring og valgte til sidst at købe noget ordentlig! det er bedre at vente lidt og så være tilfreds med det man køber!

Hvad angår surround kan det ikke lade sig gøre at få "go" lyd for 4-5000. Men nu kommer det hele jo an på hvad du forventer dig af dig anlæg. HVis du køber et discount anlæg til 4-5k i bilka kan du godt få snurrerundt lyd, men den egentlig surround effekt der gør at du kan leve dig ind i filmen får du langt fra da lyden er grim og skrattende!

Som et minimum kan anbefales en denon 1404 og evt et gale setup. Se på www.hifiklubben.dk

Håber det hjalp en smule (Startede selv med et budget som dig eget, men har allerede givet 11k for fjernsyn og dvd og regner med at slippe 25000 på surrround. Så pas på du ikke bliver revet med du ender med at blive fattig skynd dig at løbe væk fra det her forum inden du bliver hjernevasket som os andre, ej det er gas - eller er det?) 

Til top Vis Demo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Demo

Skjødt
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Juli 2004 kl. 00:09 | IP-adresse registreret  

Demo skrev:

Du kan sagtens få et 28/32" tv i 100 hz til under 6000,-! prosonic og lign. mærker laver 32" tv i 100hz der kan erhverves for ca. 4k. Kvaliteten er så også derefter! den er ganske skrækkelig! hvis du vil have et 100 hz tv bør du give mindst 7000-8000,-.

Jeg har set dette Philips i elgiganten for 5.000 kr.

PHILIPS 28PW8609

Vil du/i mene dette er et dårligt køb? Jeg må tilstå, jeg har desværre ikke sat mig for at bruge tilsvarende budget som du nævner. 7.000 bliver et maksimum, hvorefter vi så må se om der kan komme noget bare nogenlunde Surround ud af lidt større summer penge. Men ligenu - som jeg kan se - bliver det kun en DVD-afspiller samt TV. DVD-afspilleren kommer nok til at blive den førnævnte Mustek

Mvh,

wizz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juni 2004
Sendt: 17 Juli 2004 kl. 00:37 | IP-adresse registreret  

Det nævnte TV er umiddelbart ikke noget dårligt køb, men har du været ude og se forskellen på 28" og 32"? Hvis du også bruger det til alm. TV, hvor der et stykke tid endnu sendes i 4:3 format på mange kanaler, bliver det altså små på en 28".

Jeg har et bedre køb til dig, end den Philips du nævner: Panasonic TX-32PS11. Det er 32" i 100 Hz. Her får du mere for pengene.

Et ganske udemærket TV. Det koster vejl. 10.000 kr., Elgiganten havde på et tidspunkt tilbud på det til 6.000 kr., men jeg ved at Expert i Rønde (jeg kan se du bor i Østjylland) sælger det til 5.000 kr. på torsdag i den kommende uge (noget late night open tilbuds agtigt). Såvidt jeg lige husker stod der en 8-10 stk. ude bagved. Det er samme billedrør og grundlæggende teknik som den 3.000 kr. dyrere model hos Panasonic, men der er så sparet lidt på ekstragrejet: Kun 2 scart porte, kun 250 siders txt hukommelse, men det er slet ikke sikkert du har brug for det alligevel?? Tag et kig på det...

Til top Vis wizz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wizz

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 17 Juli 2004 kl. 01:13 | IP-adresse registreret  

Alternativet er at smide pengene på brugtmarkedet - der er rigtig mange gode mærke-tv til salg til næsten ingen penge. Det ville jeg nok gøre, når pengene er relativt små...

Mustek er en Kina-produceret dvd-afspiller på lige fod med Daenyx, Daytek, Prosonic, Lifetec, osv. Tag et pristjek på dem, for de kan findes billigere end 750 kr inkl. DivX

S.R.S
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 17 Juli 2004 kl. 02:23 | IP-adresse registreret  

Mht. til DVD afspilleren, så kan jeg kun anbefale KiSS.

Jeg startede med en NorthQ DVD5000, men den afspillede ikke særlig meget DivX og slet ikke MPG filer. Kvaliteten var generelt også dårlig og præget af at være meget billigt.

Jeg kunne forestille mig mange andre af de billige afspillere har samme tendens til ikke rigtig at afspille DivX så godt, men jeg ved KiSS fungere udemærket. Har selv en DP500, som funker præcis som den skal. Det krævede dog en firmware update - den firmware den kom med havde mange fejl, men firmware update er ikke sværere end at downloade en fil og brænde den på en cd og i afspilleren med den.

Det der trækker ved KiSS er selvfølgelig muligheden for netværk. Så kan du afspille dine film direkte fra din computer uden uden at bruge TV-out. Det giver meget bedre billedkvalitet og er der AC3 lyd på filmen, så kan det sendes digital videre til en forstærker. Der er selvfølgelig også mulighed for at afspille MP3 og vise billeder eller bruge den som netradio.

Jeg mener den kan købes kodefri på www.dvdpriser.dk men det er selvfølgelig op til dig, om du gider det. Jeg har f.eks. ikke brug for det, da jeg udelukkende køber DVD film herhjemme i DK  :)

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Sendt: 17 Juli 2004 kl. 11:03 | IP-adresse registreret  

Et andet alternativ kunne være at vente lidt tid endnu og spare nogle flere penge op?  Der er altså begrænset hvor meget man får for 7.000 kr.
Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Skjødt
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Juli 2004 kl. 11:18 | IP-adresse registreret  

wizz skrev:

Det nævnte TV er umiddelbart ikke noget dårligt køb, men har du været ude og se forskellen på 28" og 32"? Hvis du også bruger det til alm. TV, hvor der et stykke tid endnu sendes i 4:3 format på mange kanaler, bliver det altså små på en 28".

Nej, jeg har ikke umidlbart set forskellen på de to nævnte. Troede helt klart den var noget hen af den samme, billedstørrelses-mæssigt.  Men det tyder på jeg går efter din anbefaling og retter blikket mod et 32". Tak.

wizz skrev:

Jeg har et bedre køb til dig, end den Philips du nævner: Panasonic TX-32PS11. Det er 32" i 100 Hz. Her får du mere for pengene.

Et ganske udemærket TV. Det koster vejl. 10.000 kr., Elgiganten havde på et tidspunkt tilbud på det til 6.000 kr., men jeg ved at Expert i Rønde (jeg kan se du bor i Østjylland) sælger det til 5.000 kr. på torsdag i den kommende uge (noget late night open tilbuds agtigt). Såvidt jeg lige husker stod der en 8-10 stk. ude bagved. Det er samme billedrør og grundlæggende teknik som den 3.000 kr. dyrere model hos Panasonic, men der er så sparet lidt på ekstragrejet: Kun 2 scart porte, kun 250 siders txt hukommelse, men det er slet ikke sikkert du har brug for det alligevel?? Tag et kig på det...

Jeg er meget interesseret i det nævnte TV. Er du sikker på at Expert har et sådant stående til 5.000? De pleger somrelt at være dyre med deres TV. Jeg er ikke sikker på om jeg har mulighed for at komme derud torsdag, men jeg vil kigge nærmere på det. Kan jeg få at vide hvor du finder sådanne oplysninger? Tusind tak.

Ronin skrev:

Alternativet er at smide pengene på brugtmarkedet - der er rigtig mange gode mærke-tv til salg til næsten ingen penge. Det ville jeg nok gøre, når pengene er relativt små...

Mustek er en Kina-produceret dvd-afspiller på lige fod med Daenyx, Daytek, Prosonic, Lifetec, osv. Tag et pristjek på dem, for de kan findes billigere end 750 kr inkl. DivX

Jeg tror jeg har ombestemt mig angående de "billige" varer, efter at have læst S.R.S's indlæg. Det ser ud til KiSS er et bedre valg, men den kan nok stadig findes brugt.

S.R.S skrev:

Jeg kunne forestille mig mange andre af de billige afspillere har samme tendens til ikke rigtig at afspille DivX så godt, men jeg ved KiSS fungere udemærket. Har selv en DP500, som funker præcis som den skal. Det krævede dog en firmware update - den firmware den kom med havde mange fejl, men firmware update er ikke sværere end at downloade en fil og brænde den på en cd og i afspilleren med den.

Vil kigge på den omtalte KiSS i stedet. Tak! Godt nok er de lidt grimme, men det må jeg jo bare bære over med. :-)

S.R.S skrev:

Det der trækker ved KiSS er selvfølgelig muligheden for netværk. Så kan du afspille dine film direkte fra din computer uden uden at bruge TV-out. Det giver meget bedre billedkvalitet og er der AC3 lyd på filmen, så kan det sendes digital videre til en forstærker. Der er selvfølgelig også mulighed for at afspille MP3 og vise billeder eller bruge den som netradio.

Kanon feature! Så er jeg både fri for at brænde mine demo'er ud og anvende tv-out som du siger.

S.R.S skrev:

Jeg mener den kan købes kodefri på www.dvdpriser.dk men det er selvfølgelig op til dig, om du gider det. Jeg har f.eks. ikke brug for det, da jeg udelukkende køber DVD film herhjemme i DK  :)

Tak for det! Nu siger du DK, men selve EU er vel som helhed inddækket under Reg.1, ikke?

jdg1 skrev:

Et andet alternativ kunne være at vente lidt tid endnu og spare nogle flere penge op?  Der er altså begrænset hvor meget man får for 7.000 kr.

Jeg tror de 7.000 kr. er udemærket for mig. Og som nævnt tidligere venter jeg også lidt med surround udstyret, for først at rette blikket mod TV og DVD-afspiller. 

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Sendt: 17 Juli 2004 kl. 11:23 | IP-adresse registreret  

Skjødt skrev:

Jeg tror de 7.000 kr. er udemærket for mig. Og som nævnt tidligere venter jeg også lidt med surround udstyret, for først at rette blikket mod TV og DVD-afspiller. 

Helt fair.  Du skal nok bare ikke regne med det vilde . Men hvis du er afklaret med det, så er der jo ingen problemer

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Skjødt
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Juli 2004 kl. 11:28 | IP-adresse registreret  

jdg1 skrev:

Skal nok bare ikke regne med det vilde . Men hvis du er afklaret med det, så er der jo ingen problemer

Definér hvad du mener med det vilde. Altså jeg er godt klar over jeg ikke får et 40" TFT, men at jeg får et udemærket 32" 100Hz samt fladt billedrør hvilket udgør et knivskarpt billede. Jeg kan ikke forestille mig at skulle have brug for mere, da de dyrer priser for mit (uerfarende) synspunkt udgør ekstra udgange samt bedre garanti eller mere hukommelse som en anden nævner.

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes