Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 18:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Philips BDP3000 DVD Region Hack (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Master_F
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 10 Januar 2010 kl. 20:42 | IP-adresse registreret  

Hej alle sammen....

Jeg har netop investeret i en Philips BDP3000 Blu-ray afspiller til den favorable pris af 999,- i Fona. Synes det virker som en udemærket afspiller til prisen. Valget faldt på den model da jeg havde set af man kunne gøre den regionsfri på DVD siden ved at gøre følgende:

Start maskinen uden nogen skive i
Tast "Home"
Tast 1389310
Genstart svinet og så skulle det være det.

Dejligt tænkte jeg da jeg har ret mange region 1 film jeg gerne vil kunne se i opskaleret tilstand. Da jeg så pakkede maskineriet ud skulle jeg selvfølgelig lige "rode" lidt med den inden jeg gav mig til det som var det vigtigste nemlig at få tastet den "kode" ind. Så jeg valgte lige at hente den nyeste firmware til den og hvad sker der så? Det virker selvfølgelig ikke. Jeg synes at kunne se i nogle forums at dem der har gjort den regionsgfri har gjort det på den oprindelige firmware.

Så er der nogen der ved hvordan jeg gør den regionsfri eller evt hvordan jeg kan "rulle" den tilbage til den oprindelige firmware??

Og er der nogen der har hørt noget som helst om et måde at gøre den regionsfri på Blu-ray siden? Ikke et problem for mig PT men det vil det sikket blive senere.

Håber nogen kan hjælpe for lige nu er jeg kun 60% tilfreds med skidtet.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes