Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 22:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: PS3 med mulighed for PS2 spil (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Lethvig
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Sendt: 13 September 2009 kl. 23:23 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Har mulighed for at købe en sådan. Er det een af dem der larmer af h.t.??

Har en sony bdps-300 som ikke kan tage alle bluray (Europæisk kode) så jeg håber selvfølgelig at den PS3 kan dette..

Er sådan en PS3 noget værd til filmbrug??

Til top Vis Lethvig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lethvig

Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 14 September 2009 kl. 21:08 | IP-adresse registreret  

Det er sandsynligt at det er en af dem der larmer, ja.

PS3'en er ikke mere regionsfri end din Sony 300.

Sådan en PS3 er ligeså god som alle andre hvad angår billedkvalitet.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted

Vilstrup
Forum Bruger
Forum Bruger
Bang & Olufsen sælger

Bruger siden: 08 April 2006
Sendt: 14 September 2009 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

Den gamle model af PS3 var ikke noget at råbe hurra for hvad der angår lyden fra den, men hvordan den er på den nye model det ved jeg ikke. Men hvis du ikke skal spille på den, så kan da heller en alm. Blu-Ray afspiller som koster nogenlunde det sammen og så er den kodefri...

Vilstrup
Til top Vis Vilstrup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vilstrup

Lethvig
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 September 2009 kl. 18:40 | IP-adresse registreret  

Naiera skrev:
Det er sandsynligt at det er en af dem der larmer, ja.

PS3'en er ikke mere regionsfri end din Sony 300.

Sådan en PS3 er ligeså god som alle andre hvad angår billedkvalitet.

Måske var min kommatar ikke klar nok. Det er kun region b (europa jeg snakkede om). Har en håndfuld af disse film som ikke kan læses af min sony 300,(har 50 mere som læses) selvom de alle er region b, og det er der jeg håber at finde een der kan læse de sidste 5 også

Lethvig
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 September 2009 kl. 18:41 | IP-adresse registreret  

Vilstrup skrev:
Den gamle model af PS3 var ikke noget at råbe hurra for hvad der angår lyden fra den, men hvordan den er på den nye model det ved jeg ikke. Men hvis du ikke skal spille på den, så kan da heller en alm. Blu-Ray afspiller som koster nogenlunde det sammen og så er den kodefri...

hvilke kan du komme på som er kodefrie af blueray afspillere til ca. 2000 kr...?

Ney_
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 15 September 2009 kl. 19:09 | IP-adresse registreret  

Det var kun den amerikanske (og måske japanske) model der blev lanceret med mulighed for ps2 spil så vidt jeg ved. Dvs. den er låst til region A hvis du finder en maskine med ps2 understøttelse. Er det ikke meget nemmere og billigere bare at købe en ps2 slim?

Lethvig
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 September 2009 kl. 19:14 | IP-adresse registreret  

Ney_ skrev:
Det var kun den amerikanske (og måske japanske) model der blev lanceret med mulighed for ps2 spil så vidt jeg ved. Dvs. den er låst til region A hvis du finder en maskine med ps2 understøttelse. Er det ikke meget nemmere og billigere bare at købe en ps2 slim?

Der er også lavet en ps3 80gb med mulighed for ps2 spil som udkom i dk, så dette har du ikke helt ret i :-)

Vilstrup
Forum Bruger
Forum Bruger
Bang & Olufsen sælger

Bruger siden: 08 April 2006
Sendt: 15 September 2009 kl. 19:28 | IP-adresse registreret  

Lethvig skrev:

Vilstrup skrev:

hvilke kan du komme på som er kodefrie af blueray afspillere til ca. 2000 kr...?

Hvis du kigger på Panasonic DMP-BD60, så kan den være kodefri for 2699.- og så er vi oppe at snakke ca. samme pris som for en ny ps3

Vilstrup
Til top Vis Vilstrup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vilstrup

Lethvig
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 September 2009 kl. 19:37 | IP-adresse registreret  

Vilstrup skrev:
Lethvig skrev:

Vilstrup skrev:

Hvis du kigger på Panasonic DMP-BD60, så kan den være kodefri for 2699.- og så er vi oppe at snakke ca. samme pris som for en ny ps3

Er det kodefri på både dvd som blueray... eller er det kun på dvd... Hvis det er begge steder så kom du med et link så er jeg på vej til at købe den :-)

Luggelaj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2008
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 19 September 2009 kl. 15:27 | IP-adresse registreret  

Hvis du skal have en PS3 med mulighed for st spille PS2 spil, skal du have fat i første generation. Dvs. 60 gb modellen, son larmer mere, og nok ikke lige er til at få fingere i. De havde også en større chance for fejl end de senere modeller.

Til top Vis Luggelaj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Luggelaj

Lethvig
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 September 2009 kl. 15:50 | IP-adresse registreret  

Luggelaj skrev:

Hvis du skal have en PS3 med mulighed for st spille PS2 spil, skal du have fat i første generation. Dvs. 60 gb modellen, son larmer mere, og nok ikke lige er til at få fingere i. De havde også en større chance for fejl end de senere modeller.

Det kan godt være den er 60 gb. Grunden til evt. køb (har indtil videre sat sælger på standby) var muligheden for PS2 spil som mine to sønner har en del af. Personligt bruger jeg ikke meget tid på spil. Men hvis jeg kan få en PANA BD-60 som er kodefri til alle film både dvd og bd, så er det for mig mere at foretrække og at jeg kan få muligheden for at se de 5 film som min Sony ikke kan læse selv om det er europæisk standard kode...

Luggelaj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2008
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 19 September 2009 kl. 17:41 | IP-adresse registreret  

Lethvig skrev:
Luggelaj skrev:

Det kan godt være den er 60 gb. Grunden til evt. køb (har indtil videre sat sælger på standby) var muligheden for PS2 spil som mine to sønner har en del af. Personligt bruger jeg ikke meget tid på spil. Men hvis jeg kan få en PANA BD-60 som er kodefri til alle film både dvd og bd, så er det for mig mere at foretrække og at jeg kan få muligheden for at se de 5 film som min Sony ikke kan læse selv om det er europæisk standard kode...

Det er skam 60 gb. modellen. Jeg har selv en stående. Det skal dog lige med, at den ikke kan spille alle PS2 spil, og nogle af dem den kan spille køre med stor slowdown!!! Så hvis det er til dine drenge, vil jeg også anbefale en PS2(hvis de dog ikke allerede har).

Ang. den kodefrie BD-60, så syntes jeg du skal tage dine film med ned i en butik, og se om den kan afspille dem, eller om der er andre maskiner der kan. Jeg er nemlig noget i tvivl omkring det er gøre en BD afspiller regionsfri uden det bliver besværligt og en lidt dyere løsning. Det er dog ikke noget jeg ved sætlig meget om.

Til top Vis Luggelaj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Luggelaj

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes