Det generelle ord på gaden er jo så også at Denon og Marantz i dag stort set er det samme. Det sjove så prisforskellene, men dem må i selv ud og lede efter
Hvis der er andre der ude der falder over lignende "matcher" så post endelig billeder! Der skal nok være nogle stykker.
Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
JitH skrev:
hmmm... jeg er mildt sagt overrasket!
Specielt over den sidste.. NAD og LG .. i mine øjne er der bare SÅ langt imellem de to mærker.. Men alligevel ser de ud til at have meget til fælles
Well, tror ikke det har så meget at gøre med at mærkerne skal have noget til fælles. Jeg er overbevist om at f.eks. NAD og Onkyo ikke kan/vil udvikle den slags produkter endnu og derfor søger andre producenters ekspertise. Men det er sjovt at se :) Tror at der er endnu flere der ude der gør det samme og det gør det jo nødvendigvis ikke produktet ringere af den grund. Der er bare nogle knapt så sjove prisforskelle.
Vil lade jer selv dømme... Den store ser dog ud til at have en bedre psu og analog del, men det så vidst også det
EDIT: 5000 skulle også have en anden Video DAC. I hvert fald speccet lidt anderledes. Så tror ikke at det betyder alverden at de muligvis har samme mobo. Ret skal jo være ret
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum