Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 17:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Argon 2006 DVD - HDMI problemer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jeppesørensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 03 Januar 2009 kl. 11:28 | IP-adresse registreret  

Hej.
Jeg købte for nogle år siden en DVD afspiller igennem hifiklubben. Det er en Argon dvd 2006 og det var en af de første dvd afspillere med hdmi udgang. Nu har jeg netop for første gang prøvet og koble DVD afspilleren til et samsung fjernsyn med hdmi indgang, men uden succes. Det lader til at der er forbindelse men fjernsynet siger "intet Signal" - hvis jeg tager stikket ud siger den at der er problemer med sign. kablet. Når jeg trykker på hdmi knappen i bunden af fjernbetjeneren sker der ikke noget, når jeg samtidig kører billedet over scart viser den bare et signal i højre hjørne, som om knappen ikke er tilgængelig. Kablet har jeg lige købt i hifiklubben og er også af mærket Argon, fjernsynet er et (32') LE32A336 Samsung. Håber nogen kan hjælpe.

Vh Jeppe
Til top Vis Jeppesørensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jeppesørensen

Glose
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2008
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 27 Januar 2009 kl. 18:31 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg købte for knap 2 år siden en DVD-optager/afspiller, Hitachi DVDS253. For 14 dage siden lagde jeg en ikke "finalized" disk i den. Disken var med billeder lagt på fra en PC. Den kunne ikke vise dem. Naturligt nok. Men jeg kunne ikke få skuffen ud igen. Der kom ingen fejlmeddelelse på skærmen. Intet. Slukke den kunne jeg heller ikke. Den reagerede ikke på noget, hverken med fjernbetjening eller direkte. Jeg sendte den til forhandleren, som sendte den videre til deres værksted. Nu påstår man der, at den intet fejlede. De havde skilt den ad, taget skiven ud, "finalized", og så virkede den. Garantien dækker ikke, siger de. Er det hvad man skal regne med?

Hilsen

glo

Til top Vis Glose's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Glose

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes