| Sendt: 06 December 2008 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg tænkte jeg skulle have mig en ny dvd af spiller der matchede anlægget (denon pma1500ae premium silver) . den gamle yamaha dvd-s657 klare sig skam udemærket. men det ser jo godt ud delene matcher.
jeg lunter ned i hifi klubben og få en denon dvd afspiller 1740 silver så den sku matche fortærkeren fik jeg at vide. jeg syntes godt nok den så ud til at have en lidt anden farve, men tænkte det nok var lyset så. designet på knappen var lavet om, skulle være den eneste forskel sagde de.
da jeg kommer hjem og sætter det op kan jeg se at den er god nok. sølv farven er bestemt ikke den samme. dvd afspilleren er væsentlig mørkere i farven.
det er så nu jeg tænker.
kan det virkelig passe at for en sølv denon dvd afspiller skal matche en sølv denon forstærker skal det være en sølv denon sourrond forstærker? ku se da jeg gik ned med den at denon sølg sourround forstærkeren de havde stående matchede i farven.
men hvis man havde valgt sort, er det den samme sorte der er brugt ved begge forstærkere og afspiller.
min yamaha dvd afspiller matcher min forstærker bedre. så har returneret afspilleren.
er det ikke muligt at få en dvd afspiller der matcher farve og design?
eller må man vælge om man vil have stereo og cd afspiller eller sourround og dvd?
|