Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 01:01   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Tina Dico - kan ikke afspilles? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 16 Oktober 2008 kl. 11:35 | IP-adresse registreret  

Jeg har købt DVD'en Tina Dico/Dickow Live in the Red, men kan ikke afspille den på min Denon DVD-1930.

Prøver jeg at afspille den kommer kun menu'en frem, tiden står på 00:01, og jeg kan ikke vælge nogen af menupunkterne. Jeg kan heller ikke gå direkte til et kapitel via nummertasterne (afspilleren forsøger, kan jeg høre). Afspillet på min bærbare med PowerDVD eller på min gamle Samsung 850 går det fint. På begge starter den koncerten direkte.

Denon'en er regionsfri, gjort af Hifi-Klubben, og er fra efteråret 2006 - ingen opgradering siden. Jeg har absolut ingen problemer med at afspille andre DVD'ere.

DVD'en er købt hos Stereo Studio i Aalborg, og først troede jeg at det var DVD'en den var gal med, så jeg var inde og returnere den - de ville bestille en ny kopi. Jeg nåede ikke at afprøve den i andet end min Denon inden returnering. Nu har jeg så hentet den "nye" kopi, men undrer mig over at hvis den er bestilt hjem til mig, hvorfor sidder der så et af de her klistermærker indeni som de bruger til at kunne finde DVD'en i skufferne? De får den vel ikke hjem og arkiverer den ligesom alle andre?

Kanterne på DVD'en ser lidt underlige ud, og jeg troede det var derfor den ikke kunne afspilles, men eftersom den kan afspilles i mine andre afspillere, og de ligger i yderkanten, burde det vel ikke have betydning? Her er et par billeder af DVD'en:

http://img293.imageshack.us/my.php?image=img1zk7.jpg

http://img293.imageshack.us/my.php?image=img2ac6.jpg

Det er svært at se på det første billede, men på det andet er det tydeligt.

Nogen der har et bud på om det er afspilleren eller DVD'en det er galt med?

Kan jeg eventuelt prøve at lave en kopi? Hvilken applikation er god til det - helst en trial free så jeg ikke behøver at købe den  Jeg brænder normalt ingen DVD'ere, og har ikke tænkt mig at bruge flere hundrede kroner på at få denne DVD til at virke.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 Oktober 2008 kl. 11:43 | IP-adresse registreret  

Tro at det er DVD den er helt gal med, se ud som at der er spildt tryk farve ud over kanten, prøv at kontaket selv pladselsbet, det kan jo værre tale
om en hel sending DVD med denne fejl, har nogle gang få hjælp at selve pladselsker, når butikke ikke kunne hjæpe.
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 16 Oktober 2008 kl. 12:02 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
prøv at kontaket selv pladselsbet

Pladeselskabet er Tina Dickow's eget, Finest Gramophone, men jeg kan ikke finde en website på dem, og på www.tinadickow.dk er der tilsyneladende ingen kontaktinfo.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

anyname
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 16 Oktober 2008 kl. 12:42 | IP-adresse registreret  

Jeg har nøjagtigt samme problem med denne Tina Dickow DVD, afspillet på en gammel Denon DVD900, så jeg følger lige med her.
Til top Vis anyname's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af anyname

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes