Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 01:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Denon DVD-700 fra Tyskland - kodefri? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Rapper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 27 Januar 2004 kl. 14:01 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg skal på et tidspunkt have mig en Denon DVD-700, og har fundet den billigst hos Technikdirekt.de:

http://www.technikdirekt.de/main/page.xp?pageid={8589FB3D-27 32-498F-AFAC-F81FAEC3CF52}&SESSIONID=5/D2WPR5XXOZCR7S8XO &DS=2&TS=2701574448&type=focus&doctype=artic le&doctype=techdat&focus=539313&focus=&focus layout=full2&focuslayout=full2&history=add

Ganske fair pris, men der står så vidt jeg kan se ikke på siden om den er kodefri eller ej. Nogen der ved noget om det?

På forhånd tak.

Til top Vis Rapper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rapper Besøg Rapper's Websted

Rapper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004
Lokalitet: København
Sendt: 29 Januar 2004 kl. 18:17 | IP-adresse registreret  

Rolig nu, en ad gangen
Til top Vis Rapper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rapper Besøg Rapper's Websted

Jannick
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 29 Januar 2004 kl. 18:54 | IP-adresse registreret  

Fandt lige lidt:

Woody skrev:

"Jeg har haft gode erfaringer med http://www.technikdirekt.de/main/mailform.asp i andre sammenhænge. Jeg har bla. købet et digital kamera, bestilte mandag aften og fik det fredag så det må siges at være hurtigt. Jeg har dog ikke købt en projektor der."

Mlarsen skrev:

Når man bestiller ved fx. http://www.technikdirekt.de så står der at hvis man ikke selv henter produktet så vil de sørge for at tildele én, et transport firma som så vil stå for transporten ( If the customer designates a delivery address outside the Federal Republic of Germany, customer herewith authorizes TECHNIKdirekt.de to mandate a transport company with delivery of the goods on customer's behalf, unless otherwise agreed.)

Kan man så stole på det firma der skal stå for transporten eller er der ingen problemer dér? Det kan måske også være at man kan aftale at få et kendt firma som UPS til at levere??

Hvordan fungerede det da du bestilte kamera Woody?

Woody skrev:

Jeg bestilte kameraet og de sendt det til mig. Jeg ved ikke hvilket firma de bruger til forsendelse, men dem som leverede pakken var Post Danmark. I øvrigt har jeg flere gange brugt technikdirekt og har ikke haft problemer med at mine ting ikke er blevet leveret. Men med en dyr ting som en projektor vil det selvfølgelig være en god ide at få forsendelsen forsikret. Men prøv at skriv til dem og hør hvilket firma de bruger, de forstår engelsk, hvis du som jeg har problemer med Tysk. De skriver i øvrigt også på deres hjemmeside:

We authorize in your name a transport company with the pick up and the delivery of your ordered goods, provided in our logistics center. The mentioned costs are the over-all costs for the delivery to your home  

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 29 Januar 2004 kl. 18:56 | IP-adresse registreret  

Rapper skrev:

Hej.

Jeg skal på et tidspunkt have mig en Denon DVD-700, og har fundet den billigst hos Technikdirekt.de:

http://www.technikdirekt.de/main/page.xp?pageid={8589FB3D-27 32-498F-AFAC-F81FAEC3CF52}&SESSIONID=5/D2WPR5XXOZCR7S8XO &DS=2&TS=2701574448&type=focus&doctype=artic le&doctype=techdat&focus=539313&focus=&focus layout=full2&focuslayout=full2&history=add

Ganske fair pris, men der står så vidt jeg kan se ikke på siden om den er kodefri eller ej. Nogen der ved noget om det?

På forhånd tak.

Kodefri er det mindste problem på sådan en, så den kan du roligt købe. Den kan gøres kodefri med en såkaldt service-remote, og det koster ikke mange kroner.

Den kan du roligt købe - prisen er bestemt ikke skræmmende!

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes