Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 17:34   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Toshiba HD-dvd HD E1 vs. HD-XE1 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ThomasO
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2004
Status: Offline
Sendt: 13 Februar 2007 kl. 09:57 | IP-adresse registreret  

Hejsa,

Vil lige høre om der er nogen grund til at købe HD-XE1 nårt min projektor alligevel ikke kan køre 1080P?

Thomas

Til top Vis ThomasO's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ThomasO

Eeyore
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 13 Februar 2007 kl. 10:05 | IP-adresse registreret  

Hvis du har brug for 5.1 analog lydudgang, er den kun på HD-XE1 modellen.
Til top Vis Eeyore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eeyore Besøg Eeyore's Websted

lars ole
Branchemedlem
Branchemedlem

Hornslet Cabinets

Bruger siden: 16 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 13:51 | IP-adresse registreret  

hej...

jeg har lige købt HD-E1, og jeg må sige at jeg er virkelig tilfreds. Det er en rigtig god afspiller, og efter man lige laver de få opdateringer fra nettet som der er bliver billedet endnu bedre. Jeg er rystet over at få så god kvalitet til så små penge. Har også set HD-XE1, men så ingen grund til at købe den. For det første er billedet ikke så meget bedre, medmindre man selvfølgelig har et TV der kan lave 1080p. For det andet da jeg har en forstærker med HDMI audio Swichtning er der helleringen grund til at bruge de Analoge indgange, da man kan klare det hele igennem HDMI indgangen. Til sidst syntes jeg også det er mange penge at give for en af de føsrte afspillere der er, vil gerne købe en senere til den pris når man er sikker på Format og andre ting. Alt i alt hvis man ikke har et fjernsyn der kan klare 1080P og har en forstærker der kan klare det hele gennem HDMI syntes jeg at HD-E1 er en god start.

larl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 14:10 | IP-adresse registreret  

ThomasO skrev:
Vil lige høre om der er nogen grund til at købe HD-XE1 nårt min projektor alligevel ikke kan køre 1080P?

Det kommer an på hvilke krav og ønsker du har. XE1 har bedre billede-kredsløb. Tyske AreaDVD udråber HD-XE1 til at være en DVD afspiller på niveau med Denon DVD-3930 (kr. 11.000). Så går du højt op i billedet - også fra almindelig DVD - så er de ca. 2000 kr ekstra måske givet godt ud.

Og så har den jo 1080P og HDMI 1.3 til den dag man får brug for det.

At XE1 så også er pænere at se på, med et kabinet af sort børstet aluminium, samt en mere stilren fjernbetjening, er kun et ekstra plus

/Lars

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 16:15 | IP-adresse registreret  

lars ole skrev:

hej...

jeg har lige købt HD-E1, og jeg må sige at jeg er virkelig tilfreds. Det er en rigtig god afspiller, og efter man lige laver de få opdateringer fra nettet som der er bliver billedet endnu bedre. Jeg er rystet over at få så god kvalitet til så små penge. Har også set HD-XE1, men så ingen grund til at købe den. For det første er billedet ikke så meget bedre, medmindre man selvfølgelig har et TV der kan lave 1080p. For det andet da jeg har en forstærker med HDMI audio Swichtning er der helleringen grund til at bruge de Analoge indgange, da man kan klare det hele igennem HDMI indgangen. Til sidst syntes jeg også det er mange penge at give for en af de føsrte afspillere der er, vil gerne købe en senere til den pris når man er sikker på Format og andre ting. Alt i alt hvis man ikke har et fjernsyn der kan klare 1080P og har en forstærker der kan klare det hele gennem HDMI syntes jeg at HD-E1 er en god start.

Hej

Jeg har også lige investeret i en HD E1, men har problemer med at opdatere fra nettet, jeg har prøvet det som manualen foreskriver, men den bliver ved at skrive at den ikke kan finde serveren. Indrømmet jeg er ikke PC nørd, men jeg magter ikke at få det til at virke, kan du hjælpe mig??

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes