Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2025 | 20:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: NAD S570 -> Kodefri (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 20 Marts 2006 kl. 17:09 | IP-adresse registreret  

Er der nogle der ved hvordan man fikser sin NAD S570 Dvd afspiller, så den kan spise både landkode 1 og 2... Har købt den brugt og var egentligt ganske overbevist om at der stod den var kodefri men her et halvt år efter må jeg nu godt nok erfare at den ikke er så glad for at spise Region 1 skiver.

Har overvejet bare at smide den ned til hifiklubben, men vil jo gerne spare de 300 bobs hvis det bare er et ryk i fjernbetjeningen el.

håber i kan hjælpe ..

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Marts 2006 kl. 01:19 | IP-adresse registreret  

Euv havde håbet der var nogen der havde nogle iskolde tricks .. 

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

PIZZA
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 05 April 2006 kl. 12:06 | IP-adresse registreret  

prøv http://www.videohelp.com/dvdhacks.php?dvdplayer=nad+570& hits=50 det har hjulpet mig flere gange, godt nok ikke lige med nad.
Til top Vis PIZZA's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PIZZA

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 April 2006 kl. 19:20 | IP-adresse registreret  

Desværre den siger NOT ALOWED når jeg prøver .. 

Men ellers tak for hjælpen, vil tro den virker på nogen s570ere ..

PIZZA
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 April 2006 kl. 23:13 | IP-adresse registreret  

jeg brugte den side til min denon dvd 3910, efter tre forsøg kunne den spille det hele (-: coden skal trykkes hurtigt, ellers vil den ikke. men det er da også muligt det ikke dur til din.

du kan jo prøve at søge på kodefri, sku være mærkeligt hvis ikke der er en løsning et sted på google.

god fornøjelse.

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 April 2006 kl. 23:31 | IP-adresse registreret  

Der er mange der påstår de har en løsning .. men gider ikke betale for det.. for derefter at finde ud af at det ikke virker .. 

PIZZA
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 April 2006 kl. 20:48 | IP-adresse registreret  

Sådan ser jeg det også, men det er jo en rar fornemmelse når man sætter kræfterne ind på at løse et problem og man samtidig spare penge, forudsat man altså får det løst.

Du må se om der er nogen der har andre forslag, for jeg er blank..

Held og lykke.

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 06 April 2006 kl. 20:57 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige købt en NAD S570 for under en uge siden i HiFi Klubben, og de skriver at den er kodefri på deres hjemmeside: http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Surround_Sound/DVD-a fspiller/NAD_Silverline_S570_DVD-afspiller_Alum__kodefri.htm

Har dog ikke en region 1 film eller for den sags skyld film i andre regioner jeg kan teste med...

Men hvis min ikke er kodefri kommer de til at lave den kodefri gratis, men det går jeg da også stærkt ud fra at den er når de skriver det...

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

PIZZA
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 April 2006 kl. 21:30 | IP-adresse registreret  

Noget siger mig jeg har set den 300kr billigere på et tidspunkt, de skriver jo også "kodefri version"

Så du har betalt for det, desuden ryger forsikringen jo hvis du selv gør det.

Hvis den ikke er kodefri, er jeg 100 på de nok skal lave om på det, uden det kommer til at koste dig en krone.

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 April 2006 kl. 21:37 | IP-adresse registreret  

Jeg gav også kun 5000,- for den... De sagde at de 5300,- var en fejl, men de har da stadig ikke rettet prisen...

Forsikringen ryger ikke hvis det kan ordnes uden at åbne den... Ved nogle afspillere skal der bare indtastes en speciel kode med fjernbetjeningen som nogle også er inde på i denne tråd...

Det kommer de også til... tro mig :-)... Men den er jo også kodefri når de skriver det...

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 April 2006 kl. 21:48 | IP-adresse registreret  

Jep jeg har desværre købt min brugt for et halvt år siden og i troen at den var kodefri .. men den ryger nok bare ned til hifi klubben så må de fikse det for 300 bobs .. min er åbenbart låst så man heller ikke kan bruge koden 

Hvad har du egentligt af silverline gear ? Har selv en 300, 400, 500 og en 570 og mere skulle gerne komme til

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 April 2006 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

Tvivler RIGTIG meget på de vil gøre det for 300,- når den måske ikke er købt derinde, men det skal jeg da ikke kunne sige...

Jeg har S100/S200 og S570... Jeg vil gerne have en S500i på et tidspunkt...

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 April 2006 kl. 23:56 | IP-adresse registreret  

Den er købt i hifiklubben .. ved bare ikke hvilken afdeling... og hvorfor skulle de ikke ville det ? Det er vel let tjente penge at svinge lidt med fjernbetjeningen .. 

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 April 2006 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

Hvis du ikke kan gøre det med fjernbetjeningen så kan de da heller ikke... Hvis ellers du har fulgt den rigtige guide...

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 April 2006 kl. 21:30 | IP-adresse registreret  

Jeg er sikker på de kan nogen andre triks end dem jeg kan .. 

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 April 2006 kl. 02:31 | IP-adresse registreret  

Så har jeg været en tur i hifi klubben og de havde en anden guide end den jeg kunne finde på nettet, dog kunne ekspedienten ikke finde ud af det så jeg fik guiden med hjem og i første forsøg lykkedes det.

Her er guiden:

1. Tænd for apperatet og fjern alle disc
  2. Tryk setup på remoten for at få OSD menuen frem og vælg Settings (ikke klikke)
  3. Tast tallene 7411308
  4. Så kommer der et billede frem hvor man kan vælge religion eller helt fri
  5. Vælg region og tryk enter
  6. Sluk apparatet og tænd igen (Dette SKAL være på fjernbetjeningen ikke på afspilleren)
Det var på det sidste punkt ekspedienten fejlede

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes