| Sendt: 25 Oktober 2004 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fik dette svar fra holfi efter jeg skrev og spurgte om de gik og rodede med en dvd afspiller. syntes lige jeg ville dele med jer andre...
Hej David
Du har hørt rigtigt m.h.t. til at vi laver en Pioneer SACD og senere også kommer med vores helt egen SACD afspiller.
Vores egen afspiller bliver en rendyrket SACD afspiller som så OGSÅ kan spille DVD plader (dts + dolby digital), modsat din NAD, som er en rendyrket DVD-afspiller.
Pioneer varianten kan alle formater og spiller også fremragende som CD-afspiller. Pioneer projektet er et "Case Study" projekt, hvor vi leger med de forskellige parametre til opnåelse af bedst mulig lyd og billede. Vi producerer kun en lukket serie på 50 stk og sælger dem direkte fra fabrik til 9.000,- kr/stk.
Til gengæld er prisen på Pioneer så kun 1/3 af den forventede pris på vores egen SACD-afspiller.
Pioneer er designmæssigt stadig en Pioneer, så hvis det endelige design betyder meget for dig, så må du nok vente på den færdige Holfi en gang ind i det nye år.
Integra 2.5.1 er klart den bedste integrerede forstærker vi endnu har lavet, så den er et godt valg som grundstenen i et anlæg. Samtidig laver vi nu også 2 forskellige 3-kanals effektforstærkere (Power 8-3 og Power 3S), så du kan vælge hvilken effektforstærker, som passer bedst til dit valg af Center + baghøjttalere.
Jeg har vedhæftet brugermanualen på Pioneer SACD-afspilleren, så du kan læse lidt nærmere om dens specielle features.
MvH
Jakob / Holfi
lyder jo meget interessant.
men man skal stadig investere i en CD af´spiller til musik da holfis er ren SACD og DVD og 27000 lyder som rigtigt meget.
hvis der er nogen som er interesseret i den omtalte brugermanual, så skal jeg gerne sende den. mest optimalt hvis i modsat mig, kan sætte den til fri download på en server...
håber det var noget nogen kunne bruge... ved i hvertfald at jeg er begyndt at savle! __________________ Mit Grej
|