| Sendt: 25 November 2009 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Morten og velkommen til.
Harman/Kardon forstærkere er ganske udemærkede til prisen. En af mine venner har en lidt ældre model og den spiller stadig suverænt. Jeg kender ikke til deres højttalere, men jeg tror ikke du skal forvente en hel masse af det sæt du har fundet (jeg tror dog heller ikke det direkte er noget skrammel).
Hvis du køber delene hver for sig vil regnestykket se sådan her ud:
Forstærker AVR255: 4.995,- Afspiller BDP 10: 5.495,- (dyrt hvis du spørger mig) Højttalere HKTS 11BQ: 4.995 Ialt: 15.485,-
Tilbuddet sparer dig altså for knap 700,- Jeg vil derfor også formode at dit budget ligger omkring de 15K.
Personligt synes jeg det kan gøres bedre. Hvis du f.eks. køber forstærkeren for sig og vælger en Sony BD afspiller til kun 1.400,-, så har du pludseligt over 8.500,- til at finde højttalere for.
Til den pris har bl.a. HifiKlubben et samlet sæt højttalere. Eller du kan sammensætte et sæt af XTZ højttalere som også giver meget vellyd til gode priser.
(Det var først da jeg nåede hertil jeg så at du også havde fundet sættet til ca. 9.000,- ) Jeg synes dog stadig du skal overveje alternativer da der KAN findes noget andet. Ikke mindste fordi jeg synes afspilleren er for dyr (en ny luksus Oppo afspiller koster mindre).
Spørger endlig hvis der er noget du vil have uddybet. Der er også andre herinde der plejer at være friske nok til at komme med forslag.
/Stefan
|