Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 08:08   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Levering med UPS (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jp1983
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2009
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Sendt: 19 November 2009 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

Hej alle,
Håber I kan hjælpe mig lidt. Jeg står i morgen og skulle gerne modtage 5 pakker fra UPS med mit Sorround anlæg. Der står leveringstid mellem 9 og 19. Er der nogen af jer der har erfaringer med hvad tid de plejer at leverer? Og plejer det at ringe inden de kommer?
Mvh
John
Til top Vis jp1983's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jp1983

Halo8
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 03 Maj 2009
Lokalitet: København
Sendt: 19 November 2009 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

jp1983 skrev:
Hej alle,Håber I kan hjælpe mig lidt. Jeg står i morgen og skulle gerne modtage 5 pakker fra UPS med mit
Sorround anlæg. Der står leveringstid mellem 9 og 19. Er der nogen af jer der har erfaringer med hvad tid de plejer at
leverer?
Og plejer det at ringe inden de kommer?MvhJohn

Det svarer nogenlunde til når der skal aflæses varme. Hvis du sidder hjemme hele dagen kan du være sikker på at
tidspunktet
er tættere på 19 end 9 men hvis du er væk i 10 min i det givne tidsrum, ja så var det lige nøjagtig der de kom og ikke fandt
nogen hjemme

Bortset fra det, så prøv at ringe til dem. Udbringningstidspunktet afhænger givet af hvor på deres rute du bor.

Flemming
Til top Vis Halo8's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Halo8

Gbemi
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Hifi4real

Bruger siden: 20 September 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 19 November 2009 kl. 22:23 | IP-adresse registreret  

præcist og så sender de hele svineriet tilbage efter 2 forsøg og så er det dig der står med fragten efterfølgende......
Til top Vis Gbemi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gbemi

Ulrik77
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 19 November 2009 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

Kontakt dem og be om et ca tidspunkt, som ikk rækker over 10 timer - det vil jeg gøre hvis det var mig...
Til top Vis Ulrik77's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ulrik77

jp1983
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 November 2009 kl. 22:30 | IP-adresse registreret  

Ja har også besluttet mig for at ringe til dem i morgen - og så ellers hænge en seddel på døren. Jeg bor på sydsjælland, så kunne forestille mig, at jeg er noget af det sidste der står på listen, hvor der er et nummer de kan ringe til, så kan jeg være hjemme indenfor 10 minutter, så kan jeg håbe, at de gør det!

Ellers må jeg jo se hvad der står på den seddel de smider i postkassen og så tage en fridag efter det, men det er bare heller ikke sikkert, at jeg kan det :(
Men er det ikke noget med, at man selv kan ringe ind med et afhentningssted eller tidspunkt, hvis man ikke er hjemme første gang?

jp1983
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 November 2009 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

Ved I  om de kan give en mere eksakt tid? Bare med mindre mellemrum, her tænker jeg på, at hvis de f.eks. kan sige, at det er fra 9-16, så kan jeg bede dem om at leverer på mit arbejde, hvis man kan det... Ved I det?
Er det muligt at ligge en fuldmagt til kureren, så han kan ligge den et bestemt sted på adressen? Og vil han så ringe når han gør det? Og hvor skal en evt. fuldmagt ligge?

jp1983
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 November 2009 kl. 21:27 | IP-adresse registreret  

Når må vel hellere lige fortælle hvordan det endte :)

Jeg havde sat en seddel på døren om at de gerne måtte ringe, men fik så min søster til at holde øje med det - og havde, i tilfælde af de kom mens hun var her, lagt en seddel om at hun gerne måtte tage imod.

Men små tyve minutter før han ankom ringede han, da han ikke kunne finde vej. Jeg forklarede ham vejen - og sagde, at jeg ville gå hjem, så jeg var der til at tage imod. Han ringede så igen lidt senere og sagde, at han nu holdt på parkeringspladsen, men hvor 43 var. Så jeg fortalte ham, at jeg var der inden for 10 minutter, hvor til han bare svarede "Fint, jeg venter gerne" og da jeg kom holdt han på p-pladsen med mine ting, mens han havde fået sat tingene op, så de stod klar til den næste kunde han skulle ud til. Mine ting fik vi båret ind - og jeg har nu sorround sæt stående i stuen, men ingen kabler ;)

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes