| Sendt: 26 Juli 2009 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens,
Jeg står og er ved at skulle investere i ny Surround Reciever og er lidt i tvivl om hvilken jeg skal købe.
Mit nuværende setup:
AV: NAD T743v2 BD-Player: Samsung BD-P1500 Front: B&W DM601 S3 Center: Gale 4050C Surr: Monitor Audio Bronze BR-FX Sub: Gale 6180W TV: NAD 40A1
Jeg har kigget på følgende: Denon AVR-1910 (pris: 3999) Denon AVR-2310 (pris: 5999) Denon AVR-2809 (pris: 7199) NAD T747 (pris: 6499)
Jeg synes ikke rigtig jeg kan blive klog på hvad der er bedst til mit behov. - Jeg ser film som både BD og DVD. - Jeg har koncert dvd'er. - Jeg hører rigtig meget musik fra min pc (igennem optisk kabel) - Jeg smider også pc på tv'et og spiller diverse spil.
Jeg synes selv det ser ud til at det skal være en allround reciever i ordentlig kvali.
Prisen er ikke afgørende så længe jeg ender med det bedste produkt som passer til mine krav. Hvis den billige er nok til at tilfredstille mine behov så ser jeg ingen grund til at købe den dyre, og hvis det er den dyre som har en funktion som jeg vil komme til at bruge så er det den jeg tager frem for en billigere model.
Min grænse går dog omkring de 7000 ;)
Håber I kan hjælpe med at gøre mit indkøb nemmere :)
|