| Sendt: 14 December 2008 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen, som ved, hvordan jeg får min 4308A til at arbejde
sammen med min Mac? Jeg har en Netgear 300mbit trådløs router. Min 4308
er sat op til trådløst netværk, og det virker alt sammen, men jeg kan
ikke finde min Mac fra den...
|