Bose 3-2-1 systemet i serie 2, som du har fundet hos El-Giganten, er stort set udgået af sortimentet. De er alle erstattet af modeller med HDMI/Opskalering.
Derfor sælger de ud af disse sæt, til 6.000 kr. Det er self. altid et godt tilbud, idet normalprisen er 8.000 kr. Om det er 6.000 kr værd, det jo lidt mere op til dig og dine krav
.
Du kan ikke udvide sættet til 5.1, formålet med dette sæt, er netop også at man ikke har alle de højttalere, og derfor har "falsk" surround via 2 højttalere.
Personligt syntes jeg Bose er en af de bedste, til at opnå den falske surround atmosfære. Jeg skal faktisk selv erhverve mig et sæt Bose 3-2-1. Jeg går dog efter de nye modeller, og den lidt større udgave med Gemstone satelitter. Personligt syntes jeg disse er milevise bedre end de alm. modeller, den som du har set på.
Gemstone satelitterne bruger de samme enheder, som du kun finder i Lifestyle 48 systemet, nemlig Juwel Cubes. Dette gør at sættet spiller meget meget mere åbent, og med langt større perspektiv og klarhed. Frekvensområdet syntes mærkbart øget, og det er slet ikke mudret som de alm. cubes kan blive.
Det sæt du har set på, er unægtelig et godt tilbud og det er da værd og tage med i betragtningen, men jeg vil give de 4.000 kr. ekstra, og så få med Gemstone cubes og HDMI.
Dette sæt koster 10.000 kr. Navnet er Bose 3-2-1 GS
Håber det besvarer en del.