| Forfatter |
|
Shinobi_DK Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2008 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 13
|
| Sendt: 21 November 2008 kl. 10:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa, jeg kunne godt tænke mig at få en surround receiver da jeg lige har købt en ps3, jeg har idag Harman/Kardon 3480 med en dvd 37, og jeg gider ikke bruge flere penge end dem jeg kan få for det, så forventer derfor også at købe brugt.. jeg har fundet nogle som jeg mener kunne være gode, men kunne virkelig godt bruge jeres hjælp, for jeg har egentlig ikke surround endnu, og derfor er hovedårsagen egentlig muligheden for optisk indgang.. de følgene jeg har kigget på er Pioneer VSX-917V, Denon AVR1709, Sony STR DG820 og NAD T744. mener i at nogle af disse forstærkere er lige så gode som 3480'eren?? håber virkelig der er nogen der gider guide mig til det rigtige.. skal jeg bare leve med ps3 analoge lakridskabel og evt undvære surround i fremtiden, eller skal jeg bytte/sælge mig til noget andet?
PS. jeg har et sæt Concept 8 i front:-)
|
| Til top |
|
| |
lille_smed Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2602
|
| Sendt: 21 November 2008 kl. 11:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa .. hvor meget bruger du den forstærker du har dig nu ... .. for ingen af de forstærker du har skrevet om har så mange krafter som den du vil af med .. og du får ikke meget for dine gamle .. da du kan købe en ny forstærker til 3000.. hvilke højtaler har du til .???? jeg vil anbafale denne her den koster ikke meget .. men desværre har den i hdmi ingang... men den er sat ned til halv pris .. denne har vil jeg sige du kan bruge og måske blive tilfreds ... men du kan jo ikke spille så højt som før .. | Harman Kardon AVR 135 BK - 50 % NEDSAT |
|
 |
|
// Variables
var avGroups = new Array();
var avCombinations = new Array();
/* COMBINATIONS */
< style>
.Variants {
}
.VariantGroup {
}
.VariantGroupPosition {
list-style-type: none;
font: 10pt arial;
font-weight : bold;
padding-bottom : 0px;
margin-left : -30px;
}
.VariantGroupLabel {
font: 8pt arial;
font-weight : bold;
}
.VariantGroupControl {
color: blue;
}
var avNumVariants = 0;
var svNumVariants = 0;
var loaded = false;
if (avNumVariants > 0) {
avInitialize();
avSelect('282925025386');
}
loaded = true;
setTimeout("FormulaCalc()",200);
|
| Producent |
: |
|
Model |
AVR 135 |
Type |
6.1 kanals A/V receiver |
Effekt |
6 x 40 watt |
Dekodere |
Dolby Digital, Logic 7 og DTS |
Digitale indgange |
2x coaxial, 2x optisk |
Analoge indgange |
5x phono, 5.1 analog, 2x komponent |
Digitale udgange |
|
Analoge udgange |
|
Dimensioner |
440 mm x 168 mm x 381 mm (9.6 kg) |
Farve |
Sort/sølv |
| Varenummer |
282925025386 |
|
|
| Lagerstatus |
 |
| Leveringstid |
Lev. 1-2 dage |
| Fragtpris |
|
|
 |
| Vejl. udsalgspris |
4.999,00 DKK |
| Spar |
2.500,00 DKK |
| Pris for | 1 | stk. |
| 2.499,00 DKK |
|
|
Ønsker du 4 års udvidet garanti
og service? - Læs mere |
| < id="PaymentRunTime1" ="calculateInsurance(4);" name="PaymentRunTime" value="4" =""> |
Ja |
< id="PaymentRunTime2" ="calculateInsurance(0);" name="PaymentRunTime" value="0" =""> |
Nej |
|
699,00 DKK |
|
| Vælg Ja/Nej til 4 års garanti og service. Klik derefter på "LÆG I KURVEN" |
< id="amount" ="TextField_ProductInfo" name="AMOUNT" size="3" maxlength="6" value="1" ="text"> |
|
< src="http://www.cinemagic.dk/Images/Design/Da/ProductCard/Bt nBuy.gif" ="image"> |
|
| Tilkøb af servicepakke |
Ja < id="PCardServicepack1" ="if(this.) .getElementById('PCardServicepack2').=false;" name="PCardServicepack1" value="1" =""> Nej < id="PCardServicepack2" ="" ="if(this.) .getElementById('PCardServicepack1').=false;" name="PCardServicepack2" value="0" =""> |
|
Pr. måned 109,00
| Løbetid 36 mdr. |
| Vejl. ÅOP 60,39% |
Omk. 1.425,00 DKK |
|
AVR 135 - en fantastisk surround receiver
Harman Kardon AVR-135 er teknisk baseret på deres legendariske AVR-130 blot med en ny processor samt 6 kanals forstærker.
AVR-135 yder 6x40 Watt i 8 ohm. Format understøttelsen er udvidet med Dolby Digital Ex samt DTS ES.
En super Surround Receiver til prisen - i Harman Kardon`s nye flotte design.
| |
__________________ jeg kan ikke få nok membranareal
|
| Til top |
|
| |
Shinobi_DK Forum Bruger

|
| Sendt: 21 November 2008 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja det ser ikke dumt ud, men er egentlig fordi at jeg gerne vil have noget andet end hk. tror da godt jeg kan få 4000 for sættet.. er ca 1,5 år gammelt, og har kvitering og kasser.. og der er ikke så meget som en rids i det.. er blevet passet meget på.. der forstærkere som jeg nævte her, ligger i omkring 3000 for en ny.. og tror jeg har brug for alt det power?? bor jo i lejlighed..
|
| Til top |
|
| |
Shinobi_DK Forum Bruger

|
| Sendt: 21 November 2008 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
og den du har vist her er på 6x40 hvor den med laveste er NAD'en med 5x50.. og tror efter min mening at NAD'en godt kan trække et par concept 8.. men ved det som sagt ikke
|
| Til top |
|
| |
AkilleuZ Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
|
| Sendt: 21 November 2008 kl. 12:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan godt være NAD har flere W, men den HK, den lever mere effekt end NAD´en, den har langt større overskud. Hvad kan det være du vil af med HK?
__________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|
| Til top |
|
| |
Shinobi_DK Forum Bruger

|
| Sendt: 21 November 2008 kl. 12:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
der er ikke optisk eller hdmi indgang, og så er der ikke muligheden for surround.. men er heller ikke sikker endnu, havde bare den opfattelse at NAD leverede en bedre lyd.. tager jeg helt fejl der.. husk det skal være sammen med concept 8.. har bare ikke været helt tilfreds med lyden på det sidste..:-(
|
| Til top |
|
| |
AkilleuZ Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
|
| Sendt: 21 November 2008 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror ikke du vil få mere ud af en NAD, tvært imod. Jeg har selv enHK og testede dengang mod en tilsvarende NAD, og jeg var bestemt ikke tilfreds med den, så hellere en Denon. Jeg tror en HK vil spille godt med Concept 8.
__________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|
| Til top |
|
| |