Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 35
Sendt: 05 September 2008 kl. 08:35 | IP-adresse registreret
Hej folkens
Jeg har en dejlig denon avr-1909 som har dekoderne Dolby digital True Hd og DTS HD audio. Nu er mit spørgsmål så, hvilke disker afspiller lyden i disse formater? Er det nogle specielle blu-ray eller hvordan?
Bruger siden: 01 August 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 179
Sendt: 05 September 2008 kl. 10:23 | IP-adresse registreret
Prøv evt at kigge på http://www.blu-ray.com/ der kan du se hvad de forskellige bluray film er indspillet med. Det er lidt
forskelligt hvad formater de har.
Bruger siden: 02 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1256
Sendt: 07 September 2008 kl. 02:14 | IP-adresse registreret
Soffe skrev:
Ehmm, er du sikker på at den har DTS-HD ? kiggede på Denons hjemmeside, og der står ikke noget ?
Der er rigtig mange blu-ray som har True HD, de eneste jeg kan komme i tanke om der har DTS-HD er Independence Day og Master and Commandor.
Der findes en del efterhånden. Rambo 4 og Shoot Em'up har også DTS-HD. Men nogle gange kommer det an på hvor de kommer fra, har hørt Rambo har et andet lydspor på Reg 2 (B), end de har på Reg A hvor det har et DTS HD 7.1
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum