| Sendt: 02 September 2008 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du venter lidt, så komme der sikke flere Onkyo ud på brugt market, da Onkyo komme med ny modeller over hele linen, så skulle det værre
mulig at få en brugt Onkyo med pre-ud og multikanals indgang for omkring de 6000,- kr.
Nogle Onkyo kan modtage DSD over HDMI, så krever det bare en afspille der kan sende DSD over HDMI (DSD det orginal format som SACD ligge i)
|