Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 15:02   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Onkyo 606 - SACD? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mr_Tarantino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1562
Sendt: 02 September 2008 kl. 08:53 | IP-adresse registreret  

Nogen der ved om Onkyo 606 kan tilsluttes en SACD og afspille lyden i multi-channel?
Til top Vis Mr_Tarantino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr_Tarantino
 
StefanR
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 511
Sendt: 02 September 2008 kl. 09:36 | IP-adresse registreret  

Det ser ud til at den har en 7.1 analog indgang. Så det bør ikke være noget problem at tilslutte en SACD afspiller.

/Stefan

Til top Vis StefanR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StefanR
 
Mr_Tarantino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1562
Sendt: 02 September 2008 kl. 18:56 | IP-adresse registreret  

Syns nemlig ikke det umiddelbart ser sådan ud selvom der står at den skulle have 7,1 ind- og udgang. Nogen der kan be- eller afkræfte om den har?
Til top Vis Mr_Tarantino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr_Tarantino
 
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 02 September 2008 kl. 19:01 | IP-adresse registreret  

Mr_Tarantino skrev:
Syns nemlig ikke det umiddelbart ser sådan ud selvom der står at den skulle have 7,1 ind- og udgang. Nogen der kan be- eller afkræfte om den har?

altså 605'eren har 7.1 indgang (dog ikke pre out), så jeg kunne ikke forestille mig at 606'eren ikke har det, faktisk har jeg svært ved at forestille mig en a/v receiver der ikke har analog indgange

det er de indgange der hedder DVD IN

Link



__________________
Fars er bedst når mor rør den
Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 
Mr_Tarantino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1562
Sendt: 02 September 2008 kl. 19:25 | IP-adresse registreret  

Tak for den information.  Kan det virkelig passe man ikke kan få en surround receiver som har de nye HD dekodere, indgang til SACD OG preout? Indtil videre skal man op over de 6000 kr. og det holder min pung ikke til...
Til top Vis Mr_Tarantino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr_Tarantino
 
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 5051
Sendt: 02 September 2008 kl. 19:46 | IP-adresse registreret  

Hvis du venter lidt, så komme der sikke flere Onkyo ud på brugt market, da Onkyo komme med ny modeller over hele linen, så skulle det værre
mulig at få en brugt Onkyo med pre-ud og multikanals indgang for omkring de 6000,- kr.

Nogle Onkyo kan modtage DSD over HDMI, så krever det bare en afspille der kan sende DSD over HDMI (DSD det orginal format som SACD ligge i)
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek
 
Mr_Tarantino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1562
Sendt: 02 September 2008 kl. 23:52 | IP-adresse registreret  

Det behøver skam ikke lige være Onkyo, andre mærker kan sagtens bruges!
Til top Vis Mr_Tarantino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr_Tarantino
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes