| Sendt: 01 September 2008 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej...
Jeg har en jamo forstærker/dvdafspiller, som en gang iblandt pludselig ikke fungere optimalt. det der sker, er at jeg kan høre musik med god lyd, og pludselig er det som om diskanten forsvinder, og man kan kun høre lidt bulderlyd. det lyder nærmest som om at det er musik der bliver spillet langt væk fra. sådan kan det være i et stykke tid - nogen gange 20 min andre gange en times tid.
Er der nogen der har hørt om noget lign? og evt har et løsningsforslag?
Mvh Kristian
|