| Sendt: 01 September 2008 kl. 14:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min Yamaha RXV-1500 er pludselig begyndt at slukke ca. 3 sekunder efter, at den bliver tændt. Det er ikke sket pga overbelastning eller varme, tror jeg, men det er sikkert en form for sikringskredsløb. Ifølge nogle tråde på nettet er det sandsynligvis noget i udgangstrinet, fx en transistor, der er stået af.
Garantien er udløbet, og jeg regner med, at den skal repareres.
Nogen der har et forsigtigt gæt på, hvor meget man som minimum kommer af med, hvis man sender en surroundreceiver til reparation?
Jeg ved godt, at prisen selvfølgelig afhænger af, hvad der er galt. Mit spørgsmål går på, hvad I vil gætte på er 'startprisen' for den slags reparationer inkl arbejdsløn, moms, forsendelse frem og tilbage etc?
1.000? 2.000?
|