Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 11:11   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: onkyo sr875 hdmi probleme (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Soodii
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juni 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 27 August 2008 kl. 15:29 | IP-adresse registreret  

Jeg lige købt onkyo 875 , men jeg få ikke noget billed på tvet (sonykdl32d3000 med 3 hdmi ingang) ,problemet har jeg ikke med yousse hdbox eller tvix media box. Jeg har prøvet alt det de siger i manuellen men lige lidt hjæp det . Kan det være noget galt med receiveren ,eller er det bare mig der ikke har instillet den korekt . Har brugte flere timer på det og jeg desparate for lidt hjælp . På forhånd tak

Til top Vis Soodii's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soodii
 
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 5051
Sendt: 27 August 2008 kl. 15:40 | IP-adresse registreret  

Du skal gørre tre ting.

1) Stil 975 til at smide HDMI ud, vill tro at den er ikke er sat til.

2) Vælge HDMI kilde, om AUX1, AUX2 m.m. skal gå til HDMI1, HDMI2 m.m.

3) stil HDMI lyd "til".
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek
 
Soodii
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juni 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 27 August 2008 kl. 15:48 | IP-adresse registreret  

Det har jeg faktisk gjørt ,men der sker ikke noget
Til top Vis Soodii's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soodii
 
Soodii
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juni 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 27 August 2008 kl. 15:57 | IP-adresse registreret  

Jeg har sat receiveren til : (hdmi to monitor på ON)

Jeg har valgt hdmi kilder en til media boxen og en til yousee hdboks men der står NO SIGNAL .

 

Til top Vis Soodii's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soodii
 
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 5051
Sendt: 27 August 2008 kl. 16:11 | IP-adresse registreret  

There’s no picture
• Make sure that all video connecting plugs are pushed
in all the way (page 27).
• Make sure that each video component is properly connected.
• On your TV, make sure that the video input to which
the AV receiver is connected is selected.
• While the Pure Audio listening mode is selected, the
video circuitry is turned off and only the HDMI OUT
outputs video signals.
• If your TV is connected to the HDMI OUT, set the
HDMI Monitor setting to Yes (page 46), and select “-
- -” in the “HDMI Input Setup” on page 48 to watch
composite video, S-Video, and component video
sources.
• If your TV is connected to the COMPONENT VIDEO
OUT, set the HDMI Monitor setting to No (page 46),
and select “- - -” in the “Component Video Input
Setup” on page 50 to watch composite video and
S-Video sources.
• If the video source is connected to a component video
input, your TV must be connected to the COMPONENT
VIDEO OUT or HDMI OUT (page 28).
• If the video source is connected to an HDMI input,
your TV must be connected to the HDMI OUT
(page 28).
There’s no picture from a source connected to
an HDMI IN
• When the HDMI Monitor setting is set to No, and the
Resolution setting is set to anything other than
Through (see page 46), no video is output by the
HDMI OUT.
Video
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek
 
Soodii
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juni 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 27 August 2008 kl. 17:04 | IP-adresse registreret  

Det har jeg gjørt ,kan der være noget galt med receiveren?

Til top Vis Soodii's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soodii
 
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 5051
Sendt: 27 August 2008 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

Har du tjek alle de HDMI kabler, især det du bruge i mellem 875 og Tvet ?
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek
 
Soodii
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juni 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 27 August 2008 kl. 17:18 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Har du tjek alle de HDMI kabler, især det du bruge i mellem 875 og Tvet ?
Også det
Til top Vis Soodii's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soodii
 
Drescott
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Februar 2008
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 75
Sendt: 27 August 2008 kl. 17:45 | IP-adresse registreret  

Hey!

Min gør det samme nogen gange - normalt plejer jeg bare at slukke og tænde receiveren igen, og så kører det igen.

En enkelt gang er jeg blevet nød til at skifte hdmi ind på tv'et, og så virkede det igen.

Ved ikke om det hjælper...?

/Dres
Til top Vis Drescott's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Drescott
 
Soodii
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juni 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 27 August 2008 kl. 17:50 | IP-adresse registreret  

Drescott skrev:
Hey!

Min gør det samme nogen gange - normalt plejer jeg bare at slukke og tænde receiveren igen, og så kører det igen.

En enkelt gang er jeg blevet nød til at skifte hdmi ind på tv'et, og så virkede det igen.

Ved ikke om det hjælper...?

/Dres
tak Dres jeg skal nok prøve det ,håber  det vil hjælpe
Til top Vis Soodii's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soodii
 
Soodii
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juni 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 27 August 2008 kl. 23:02 | IP-adresse registreret  

det hjælp ikke
Til top Vis Soodii's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soodii
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes