| Sendt: 26 August 2008 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med noget Harman Kardon?? De har en dejlig varm lyd og passer godt sammen med System Audio.
__________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|