Bruger siden: 22 Januar 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 6
Sendt: 19 August 2008 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
HEJ ALLE SAMMEN. JEG ER EJER AF ET PAR JBL TI 10K.. OG EN DENON AVR 4308.. , ER UTROLIGT KED AF LYDEN SYS IKKE RIGTIGT AT JEG KAN FÅ VARME I LYDEN.. ER DER NOGEN DER HAR EN IDE TIL HVAD JEG KAN GØRE. HAR TÆNKT I NYE HØJTALERE ELLER MÅSKE EN EFFEKT BLOK FRA NAD.. PÅ FORHÅND TAK.. MVH TIM KRAMER
Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
Sendt: 19 August 2008 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
Mange af denon´s receivere er lidt kolde i lyden. Har selv lidt samme problem. Måske kunne du låne en anden receiver med hjem til test. Kender ikke rigtigt noget til højttalerne, og hvordan de spiller
Bruger siden: 22 Januar 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 6
Sendt: 19 August 2008 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
tusind tak for din hjælp.. er egentlig lidt glad for at jeg ikke er den eneste med det problem.. tror du det kunne være bedere hvis jeg fik en nad effekt forstærker til at drive front højtalerne med. ville det gi en varmere lyd.. mvh tim
Bruger siden: 11 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 188
Sendt: 19 August 2008 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
Jeg synes at en del Denonrecivere er kliniske i lyden, især på alu-diskanter. Dengang jeg havde B&W-højttalere fravalgte jeg bevidst Denon og købte en Marantz-forstærker, så fik jeg den "varme" i lyden som jeg tror du leder efter. Så hvis du vil beholde din højttalere så prøv en Marantz også. Jeg har dog ikke så meget imod Denons lyd når der er tale om silkediskanter.
Hvilke højttalerkabler bruger du?
__________________ I get totally drunk - what's your hobby?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum