Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 19:28   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Den rette reciver til konsoller mm. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
davidoff
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 August 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 13 August 2008 kl. 11:22 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg skal ha fundet mig en ny reciver/forstærker.

Har behov for 2 component indgange, mindst et par hdmi og et par analoge indgange. Bl.a. til PS3, Wii, Xbox360, ipod og computer mm.

Derud over skal den kunne trække et par Beovox7000 på hver 200watt + nogen små baghøjtalere.

Der udover ville det være rat med fx. bluetooth fjernbetjening hvis det findes  ... Men det gør det nok ikke i den prisklasse jeg kigger på, for vil helst holde mig på under de 3000kr.

Er der nogen der har nogen gode forslag på mærke eller model?

tak

Til top Vis davidoff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af davidoff
 
chrfog
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Juni 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 74
Sendt: 13 August 2008 kl. 12:59 | IP-adresse registreret  

jeg tror mere eller mindre at du godt kan glemme, at købe en ny receiver i danmark til den pris. tyskland kan du måske. de har denon 2308 i tyskland til 3450 inkl. fragt. den køber jeg i dag. spørgsmålet er om den er nok til dine højtalere.
Til top Vis chrfog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chrfog
 
nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 893
Sendt: 17 August 2008 kl. 17:10 | IP-adresse registreret  

Kig evt efter noget brugt. Der er flere gode til salg herinde

__________________
Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
Til top Vis nemligja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nemligja Besøg nemligja's Websted
 
Daloon
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 September 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 79
Sendt: 17 August 2008 kl. 17:40 | IP-adresse registreret  

Hejsa, her er en Marantz forstærker som kan det du beder om, dog ikke blue tooth:

http://tapeconnection.dk/DvdSurround.aspx?id_category=50& ;product_number=4050404

Jeg ved de har en mindre model, men jeg er ikke sikker på om den har de indgange du har brug for. Har selv en 5001, modellen større og den vil jeg gerne anbefale, den koster dog 5000.


__________________
.... Næsten
Til top Vis Daloon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Daloon
 
zirio
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Oktober 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1256
Sendt: 18 August 2008 kl. 09:36 | IP-adresse registreret  

Ikke for at fremhæve nogle Receivere, mere end andre, men jeg ved at en Onkyo 605 kan klare alle de inputs. Den ligger til ca. den pris - brugt selvfølgelig. Men DE's priser, ved jeg ikke rigtig så meget om, men det er da værd at undersøge
Til top Vis zirio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zirio
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes