| Sendt: 11 August 2008 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Forum
Min elskede HK AVR630 er begyndt at opføre sig underligt og slukker selv efter kort tid, hver gang jeg tænder for den. Jeg har prøvet reset og checket alle kabler en ekstra gang. Garantien er udløbet og Expert (forhandleren) vil have minimum 1000,- bare for at tage den ind og sende den til HK danmark.
Det må da kunne gøres billigere. Er der nogen der kan anbefale værksteder eller lignende i eller omkring Århus, der kan hjælpe med at reparere en receiver?
På forhånd tak  __________________ Mvh. HamDenFede
|