| Sendt: 10 August 2008 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo, du vil helt klart vinde noget ved at gå fra 757'eren til 1800. Det handler nemlig ikke kun om effekt, men også de komponenter som bruges i maskinerne, såsom større lytter, bedre D/A konvertere, osv.
Hvad angår pris, så kan du benytte de tyske prissøgemaskiner. Alt andet lige, er det altid billigere at købe i Tyskland end i DK, Norge, Sverige.
__________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|