Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 21:52   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Hvor, Yamaha Receiver RX-V1800 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
elmfelt
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 69
Sendt: 10 August 2008 kl. 16:31 | IP-adresse registreret  

Hej med jer HIFI trolde

Jeg står for at skulle udskifte min gamle receiver RX-V757 da den ikke har HDMI (Gider ikke alle de ledninger op til fjernsynet)

Hvor, gerne i Tyskland, Sverige, Norge, kan jeg finde den billigst ? I DK, kan jeg finde den til ca. 9k men er der egentlig noget at spare ved at købe den i de nævnte lande ?

På forhånd tak for hjælpen

 



__________________
I stuen: AV-P. kalibreret Pioneer PDP-428XD, Receiver Yamahe RX-V1800, Blue Ray Yamaha 1900, HDD Panasonic DMR-EH58
Højt. Yamaha 225 PMD Series
I køkken: NAD 325BEE, 525BEE & Dali Elegance.
Til top Vis elmfelt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af elmfelt
 
elmfelt
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 69
Sendt: 10 August 2008 kl. 16:41 | IP-adresse registreret  

Øhhhhh, kommer lige i tanke om et spørgsmål mere til jer HIFI trolde

Vinder jeg noget ved den mere effekt RX-V1800 har (7 x 130 W tror jeg nok) i forhold til RX-V757 som har 7 x 100W i 8 Ohm ? Eller er det kun hvis man ser film/høre musik meget højt ?

På forhånd tak for hjælpen

H. Elmfelt



__________________
I stuen: AV-P. kalibreret Pioneer PDP-428XD, Receiver Yamahe RX-V1800, Blue Ray Yamaha 1900, HDD Panasonic DMR-EH58
Højt. Yamaha 225 PMD Series
I køkken: NAD 325BEE, 525BEE & Dali Elegance.
Til top Vis elmfelt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af elmfelt
 
Da_Saint
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Kar:130309

Bruger siden: 19 Juli 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 614
Sendt: 10 August 2008 kl. 17:06 | IP-adresse registreret  

Jo, du vil helt klart vinde noget ved at gå fra 757'eren til 1800. Det handler nemlig ikke kun om effekt, men også de komponenter som bruges i maskinerne, såsom større lytter, bedre D/A konvertere, osv.

Hvad angår pris, så kan du benytte de tyske prissøgemaskiner. Alt andet lige, er det altid billigere at købe i Tyskland end i DK, Norge, Sverige.

__________________
Mit beskedne setup:

Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
Til top Vis Da_Saint's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Da_Saint
 
elmfelt
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 69
Sendt: 10 August 2008 kl. 18:33 | IP-adresse registreret  

Hej Da_Saint

Tak for svaret. Hvilke tyske prissøgemaskiner er der ? Gerne links dertil

På forhånd tak for hjælpen

H. Elmfelt

Til top Vis elmfelt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af elmfelt
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes