| Sendt: 06 August 2008 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer.
Jeg er forholdsvis ny her, men har et enkelt spørgsmål vedrørene en Marantz SR7500 Surround forstærker.
Jeg har koblet en DVD afspille til via Component indgange på forstærkere, og i dvd afspillere kan jeg vælge om den skal arbejde i 480I eller 720I, og det sammen har jeg gjort med min PS3, det hele er rigtig sat til, men jeg kan kun få billede på skærmen når jeg skuere op og ned som eks, altså værd gang jeg gør et eller andet med forstærkere kommer der fint billede på og den viser hvilket lyd styrke jeg eks er på, eller hvilket linje jeg har valgt, men intet billede fra de 2 andre kilder. :S, Dvd et sat til DVD og PS3 er sat til DSS, og køre 7.1 kanals
Hilsen Benjamin
__________________ Venlig Hilsen
Benjamin Simonsen
|