| Sendt: 02 August 2008 kl. 00:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Opsæt:
Marantz SR4200 Receiver Marantz DV4100 DVD SA jiffy – kompakt højtalere SA 510AV – center Sony 32w4000 TV
Efter at have koblet alt til virker det super med lyden fra DVD’en, men jeg har problemer med at få lyden over fra TV’et. Jeg har forsøgt med forskellige indstillinger, men intet har virket. Jeg har forsøgt med HDMI og normalt phono. Forstår i det hele taget ikke helt hvordan man skal lave opkoblingen med HDMI og om det er muligt. Manualen giver ingen fornuftige svar.
Håber der er nogle der kan hjælpe 
|