| Forfatter |
|
Dare_Devil Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 162
|
| Sendt: 29 Juli 2008 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige fået min nye reciever hjem - og nu kan jeg pludselig ikke få mine bananstik presset ind i den? Kan det virkelig passe, at den ikke tager bananstik!?
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 29 Juli 2008 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dare_Devil skrev:
| Har lige fået min nye reciever hjem - og nu kan jeg pludselig ikke få mine bananstik presset ind i den? Kan det virkelig passe, at den ikke tager bananstik!? |
|
|
Nej, det bør ikke passe. Prøv at se om der ikke sidder nogle plastikdimser du skal pille ud først. __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
chrfog Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 74
|
| Sendt: 29 Juli 2008 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja, der burde sidde noget plastikhætte på af en art, for at beskytte. de er lige til at vippe af med en flad skruetrækker eller lign. sådan plejer det ihvertfald at være :D
|
| Til top |
|
| |
larl Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 912
|
| Sendt: 29 Juli 2008 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dare_Devil skrev:
| Har lige fået min nye reciever hjem - og nu kan jeg pludselig ikke få mine bananstik presset ind i den? Kan det virkelig passe, at den ikke tager bananstik!? |
|
|
Det er et EU krav - sikkerhed - at banan hullerne skal være stoppet til med en plastic hætte. Sådan er det også på mange højttalere nu. Find en lille stjerneskruetrækker, eller en skrue, og vip plastic dutterne ud. Det kan godt drille de første gange man prøver, men du får nok proceduren på plads inden du er igennem dem alle  /Lars __________________ recordere.dk - AV Nyheder, Anmeldelser og Debat
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 29 Juli 2008 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
larl skrev:
Dare_Devil skrev:
|
|
Det er et EU krav - sikkerhed - at banan hullerne skal være stoppet til med en plastic hætte. Sådan er det også på mange højttalere nu.
Find en lille stjerneskruetrækker, eller en skrue, og vip plastic dutterne ud. Det kan godt drille de første gange man prøver, men du får nok proceduren på plads inden du er igennem dem alle 
/Lars
|
|
|
det kan være en rigtig kælling at få dem ud, så er det sagt, specielt de første 4 __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Dare_Devil Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 162
|
| Sendt: 29 Juli 2008 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|