Emne: harman kardon avr8500 ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
zuki Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juli 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 326
|
Sendt: 09 December 2007 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej, nu er der to stk til salg herinde af dem, hvordan spiller de?? og kan man godt "leve" med de lydformater den kan give? tænker på fremtiden osv? og så er det en 7.1 eller en 5.1?? da det står en af delen ved hver af dem?? ville det være et godt køb med sådan en h/k'er?
__________________ ELAC 247
ELAC cc241
Dali Concept 2 (snart Elac)
Onkyo 805
SVS PB12 NSD
Panasonic TH37PX70e
Playstation 3
Nordost blue heaven
Supra HDMI kabler
|
Til top |
|
|
flex195 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 568
|
Sendt: 11 December 2007 kl. 16:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, har selv den forstærker og kan stærkt anbefale den, spiller virkelig suveræn med masser af kræfter, tror faktisk det er harman kardons kraftigste reciever til dato, ingen af de nye matcher den hverken på effekt eller størrelse! det er "kun" en 5 kanals forstærker, men selve forforstærker delen har pre out til 7,1 så vil du have 7,1 skal du smide et ekstra effekttrin/forstærker på! den har jo også 8 kanals input, så vil man have de nyeste lydformater, kan man jo bare smide dem den vej igennem! jeg vil påstå den er alle pengene værd, jeg beholder ihvertfald min lang tid endnu! __________________ Mvh Brian
Infinity Intermezzo 5,2 setup
Infinity : Technology - Performance - Design
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 16 December 2007 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
flex195 skrev:
Hej, har selv den forstærker og kan stærkt anbefale den, spiller virkelig suveræn med masser af kræfter, tror faktisk det er harman kardons kraftigste reciever til dato, ingen af de nye matcher den hverken på effekt eller størrelse! det er "kun" en 5 kanals forstærker, men selve forforstærker delen har pre out til 7,1 så vil du have 7,1 skal du smide et ekstra effekttrin/forstærker på! den har jo også 8 kanals input, så vil man have de nyeste lydformater, kan man jo bare smide dem den vej igennem! jeg vil påstå den er alle pengene værd, jeg beholder ihvertfald min lang tid endnu! |
|
|
Kan kun tilslutte mig udsagnet, har selv en af slagsen og dens kræfter er imponerende - smid evt. en effekt på den til stereobrug. Måske en brugt H/K sig. 1.5 så har du et særdeles kompetent SS- og stereosetup. De nye formater kan du jo bare køre analogt ind i den og lade afspilleren afkode dem __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
flex195 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 568
|
Sendt: 16 December 2007 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 17 December 2007 kl. 09:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
flex195 skrev:
Bare en skam de signature 1,5 sjældent kommer til salg, vil selv gerne have en! |
|
|
Så er vi da mindst 2 der lurer på sådan en fætter  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|