| Sendt: 16 Juli 2007 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har fornyligt erhvervet mig en denon 1507 surround reciever og med min yderst begrænset hifi viden regnede jeg med at jeg kunne benytte mine gamle højttalere fra et billigt philips alt-i-et surround/dvd combo sæt indtil jeg havde råd til nogle andre/bedre højttalere - hvilket så viste sig at var en dum ide ;) så nu har jeg endelig fået skrabet penge sammen til nogle højttalere så jeg kan få brugt min reciever ordentlig mit budget er på ca 3000 kroner og jeg ved godt udvalget er begrænset i den prisklasse, men det er ok til mig jeg har kigget på følgende sæt: harman kardon 5.1 sæt til kr. 4700 (shg.dk sælger dog til 3500) argon junior kr. 3000jamo hcs5 kr. 2500jeg har mine tvivl med henblik på argon højttalerne grundet størrelsen på højttalerne, jeg har begrænset med plads i stuen til store højttalere plus min søn på 10 måneder er en terrorist fra den anden verden så gulv højttalere er ikke et alternativ kan hk/jamo højttalerne spille op med de argon højttalere? vil lyden være bedst i argon sættet? sådan all around på forhånd tak mvh marc
|