| Sendt: 06 Maj 2007 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har haft SBS et stykke tid, faktisk så er SBS de billigste højtalere jeg nogensinde har haft, og samtidigt de jeg har haft længst. 
Om du ser på sættet i 2 separate deler, subben og højtalerene så er subben, uanset om det er en PB10 eller PB12 i en klasse for sig hvad lydtryk og dybbas angår. Højtalerene er også meget gode, og kan til trods for størrelsen tåle rimelig høje lydtryk (de skal de om de skal kunne følge med subbene). De har også en god balance i mellem at være detaljerede uden at blive slitsomme at lytte til over længere tid.
Angående receiver, alt hvad jeg har læst tyder på at man bare skal bruge så mange penger på forstærker til de som man kan, SBS'ene evner vistnok til at udnytte al ekstra kraft de tilføres. Jeg har de selv på en Pioneer VSX-2014i, men jeg har også en Rotel RB-985 liggende som jeg en dag når jeg gidder skal forsøge at sætte til. Hihi, jeg tror jeg har haft Rotelen i næsten 1 år nu uden at bruge den 
Om du kommer forbi Jylland skal du være velkommen til at komme forbi mig for at lytte til de __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|