| Forfatter |
|
skovboel Forum Bruger


Bruger siden: 14 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 87
|
| Sendt: 20 April 2007 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
jeg har lige købt en Yamaha DSP-AX1 surround sound forstærker. Den er stor flot og spiller perfekt. mit problem er bare at jeg mangler en fjernbetjening og hos Yamaha danmark koster den 1700 kr. mit spørgsmål er så: har jeg et alternativ ? kan man købe en af de der multi fjernbetjeninger og bruge den ? eller har i andre ideèr ?
mvh
Skovboel
Yamaha DSP-AX1
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger


Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 20 April 2007 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjah, de mest basale funktioner kan du måske nok få til at virke vha en multifjernbetjening, alternativt kan du prøve at holde øje med ebay. Må nu indrømme bruger næsten aldrig fjernbetjeningen til min SR, aner faktisk ikke hvor den er, nu hvor jeg tænker mig om  .
|
| Til top |
|
| |
skovboel Forum Bruger


Bruger siden: 14 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 87
|
| Sendt: 20 April 2007 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Hans J
jeg ønsker en fjernbetjening til min forstærker, fordi den skal bruges med tvèt. jeg har et helt andet anlæg til mit to kanals stereo, hvor fjernbetjeninger er noget jeg ikke bruger.
mit spørgsmål går på hvad er der af alternativer ?
mvh
skovboel
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger


Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 20 April 2007 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
skovboel Forum Bruger


Bruger siden: 14 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 87
|
| Sendt: 20 April 2007 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Hans J (igen)
mange tak for dit indlæg, jeg tror kaktisk at der ligger noget på den side du havde givet mig linket til. hvad tror du sådan en Philips pronto koster ?
mvh
skovboel
|
| Til top |
|
| |
kanvas Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 215
|
| Sendt: 27 April 2007 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv haft en DSP-AX1 før jeg udskiftede den til min nuværende DSP-Z9 Fjernbetjeningen til disse to er stort set identiske. Du kan få en original fjernbetjening til DSP-Z9 her. Screenmaxx i Tyskland hvor jeg selv har handlet med godt resultat.
Prisen er ca 600,- inc. forsendelse
|
| Til top |
|
| |
skovboel Forum Bruger


Bruger siden: 14 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 87
|
| Sendt: 27 April 2007 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej Kanvas
er du sikker på at man kan bruge denne fjernbetjening ? for så tror jeg at jeg vil bestille en...
mvh Skovboel
|
| Til top |
|
| |
kanvas Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 215
|
| Sendt: 28 April 2007 kl. 09:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
skovboel skrev:
|
hej Kanvas
er du sikker på at man kan bruge denne fjernbetjening ? for så tror jeg at jeg vil bestille en...
mvh Skovboel
|
|
|
Ja!! Jeg er helt sikker idet jeg selv har prøvet Der er selvfølgelig nogle funktioner du ikke kan bruge, idet dsp-z9 jo er lidt mere avanceret, men der er hvad du skal bruge.
|
| Til top |
|
| |
skovboel Forum Bruger


Bruger siden: 14 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 87
|
| Sendt: 28 April 2007 kl. 10:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
mange tak for linket ! og tak for hjælpen !
må jeg spørge hvad du fik for din Yamaha DSP-AX1 ?
mvh
skovboel
|
| Til top |
|
| |
kanvas Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 215
|
| Sendt: 28 April 2007 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det må du da gerne Den blev solgt for 6800,- for 2 år siden (med fjernbetjening)
Hvad har du givet for din?
|
| Til top |
|
| |
skovboel Forum Bruger


Bruger siden: 14 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 87
|
| Sendt: 28 April 2007 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej Kanvas
jeg fik den meget billigt i den blå avis (uden fjernbtj.). Jeg skal kun bruge den til mit tv..har et helt andet 2 kanals setup..
mvh
skovboel
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger


Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 28 April 2007 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du spørger Kanvas, han svarer og spørger dig, og så skriver du bare du fik den billigt. Synes det er noget uhøfligt, fortæl dog istedet hvad du gav for den.
|
| Til top |
|
| |
skovboel Forum Bruger


Bruger siden: 14 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 87
|
| Sendt: 29 April 2007 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej Hans j
Den skal bruges til vidre salg derfor, vil jeg ikke fortælle det !
mvh
skovboel
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 29 April 2007 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du er sikkert en af dem der har købt en til omkring 4000 kr. - der er handlet nogle stykker til den pris efterhånden. Uden remote har du vel givet 3000-3500 kr. for den.
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger


Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 29 April 2007 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
skovboel skrev:
hej Hans j
Den skal bruges til vidre salg derfor, vil jeg ikke fortælle det !
mvh
skovboel
|
|
|
Ikke ligefrem den forklaring du brugte tidligere, men god idé lad andre finde ud af tingene og scor fortjenesten  .
 
PS: Husk at sende provision til Kanvas, han har fortjent det  .
|
| Til top |
|
| |
skovboel Forum Bruger


Bruger siden: 14 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 87
|
| Sendt: 30 April 2007 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej igen
den med provisionen er jeg med på der er sku da en med lidt humor.
jeg har fået den for 1000 kr. den er som ny uden ridser osv. så der har jeg været heldig igen 
mvh
skovboel...
|
| Til top |
|
| |
taz123456 Forum Bruger


Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 30 April 2007 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
skovboel skrev:
hej igen
den med provisionen er jeg med på der er sku da en med lidt humor.
jeg har fået den for 1000 kr. den er som ny uden ridser osv. så der har jeg været heldig igen 
mvh
skovboel... |
|
|
Så må jeg være lidt fræk at skrive at jeg ikke tror at der medfulgte kvittering  Hvis der medfulgte kvitt må jeg indrømme at din handel har varmet mit nordjyske købmandshjerte __________________ Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
|
| Til top |
|
| |
kanvas Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 215
|
| Sendt: 30 April 2007 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
skovboel skrev:
|
hej igen
den med provisionen er jeg med på der er sku da en med lidt humor.
jeg har fået den for 1000 kr. den er som ny uden ridser osv. så der har jeg været heldig igen 
mvh
skovboel...
|
|
|
AV!!! AV!!! Godt nok kan en DSP-AX1 blive varm når den spiller, men ikke så varm.
|
| Til top |
|
| |
skovboel Forum Bruger


Bruger siden: 14 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 87
|
| Sendt: 30 April 2007 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
der var ikke nogen kvit.. men det er vel også lige meget ? når man har annoncen og navn og adresse på ham jeg købte den af ? jeg har tit ofte handlet i den blå på den måde..
mvh
skovboel
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 30 April 2007 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jada, men du kan stadigvæk risikere at blive knaldet for hæleri.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |