| Sendt: 17 April 2007 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle..
Jeg har fået købt mig en NAD T744 og et sæt B&W M1 + AS2 SUB.
Nu ville jeg så til at høre noget surround. Satte et Coax kabel fra DVDen (Denver 188 - købt i A-Z). Men der kommer ikke noget lyd, også selvom jeg har indstillet reciever til den valgte Coax indgang.
Hvor gør jeg noget forkert?
Håber på en hjælpende hånd.
|