| Sendt: 13 April 2007 kl. 09:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle
Bare en/to tanke: Er det mulig selv at lave surround lyd via et pc program eller er det mulig selv at optage i surround ???
F.eks HIFI4ALL er meget visuelt uden lyd/lyde eller musik.....Kunne det tænkes at der i fremtiden ville komme en "kasse/interaktivt" med hjemmelavede surround lyd/musik her på HIFI4ALL ?????
Jeg tænker ikke på optagelser fra film, (der er jo forbudt) men personlige hjemmeoptagelser/hjemmelavede surround. Noget som personen meners selv er hvad er "rigtig" surround lyd.
MVH JAN
MVH JAN
|