| Sendt: 11 April 2007 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
paco skrev:
Synes der er mange som snakker om KEF!
Er det gode højttalere til billige penge? |
|
|
Det er nemt at stave til, derfor  . Jeg har ikke hørt ovenstående, men f. eks. IQ7 koster tæt på det dobbelte i Tyskland (idealo.de), der var en som anbefalede dem til mig. Jeg valgte at starte med et par brugte KEF Q65.2, og de spiller rigtig flot synes jeg. KEF bliver ofte rost for deres HT i diverse fagblade, så jeg tror ikke man går galt i byen med dem.
|