| Forfatter |
|
Stente Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 308
|
| Sendt: 06 April 2007 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige købt en marantz sr 7500, men den lugter en smule når den er i brug. Vil blot lige sikre mig at det er normalt for nye recievere.....?
|
| Til top |
|
| |
Danster Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 203
|
| Sendt: 06 April 2007 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så længe det kun lugter som noget varmt nyt elektronik. Hvis det derimod lugter som om der er brændt noget af, og der kommer røg op ad den, så skal du nok overveje at slukke
|
| Til top |
|
| |
Stente Forum Bruger

|
| Sendt: 06 April 2007 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Danster skrev:
Så længe det kun lugter som noget varmt nyt elektronik. Hvis det derimod lugter som om der er brændt noget af, og der kommer røg op ad den, så skal du nok overveje at slukke
|
|
|
Det lugter som noget varmt nyt elektronik  ....ville bare lige sikre mig det ikke var helt unormalt.
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 06 April 2007 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, det skal det gøre, ved i grunden ikke hvorfor, men kunne forestille mig det er noget olie agtigt noget eller lak der er på nye produkter nogen steder. Mine forstærkere og især min cd-afspiller lugtede når jeg åbnede skuffen i starten. Nyd det, det er en dejlig fornemmelse
|
| Til top |
|
| |
DCCM Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2007 Lokalitet: Fyn Nord
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 06 April 2007 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tilgengæld er det ikke helt sundt. Det er et reststof fra da printpladerne blev præget under produktionen. disse fordamper så ved opvarmning. Ikke noget man får det skidt af men de er ik helt sunde. Bare så du ikke lige sætter dig hen og sniffer det hele :)
|
| Til top |
|
| |
Stente Forum Bruger

|
| Sendt: 06 April 2007 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
DCCM skrev:
| Tilgengæld er det ikke helt sundt. Det er et reststof fra da printpladerne blev præget under produktionen. disse fordamper så ved opvarmning. Ikke noget man får det skidt af men de er ik helt sunde. Bare så du ikke lige sætter dig hen og sniffer det hele :) |
|
|
det skulle du liiige have sagt for et par timer siden!....gas, jeg lufter en del ud
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 06 April 2007 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ascari skrev:
Nyd det, det er en dejlig fornemmelse  |
|
|
Ja, når jeg tænder for Bofa-racket, så breder der sig en dejlig lugt fra rør'ne (6xEL84 og 10xEL34) .
|
| Til top |
|
| |