| Sendt: 25 Juni 2006 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ikke ret meget effekt man må trække ud! Omkring 2A er vist det normale...
Men hvis der er en trigger udgang på din forstærker, så lav en "usb strømskinne" lignende anordning, men med et ordentlig relæ, som kan holde til større strømme...
Problemet ligger jo nok ikke så meget i om du kan trække 10A igennem forstærkeren, men når relæet slår, så kommer der jo altså nogle gnister i relæet som ret hurtigt forurener kontakterne! Så lav din egen relæ boks med et større relæ, som kan holde til det.
Trigger udgangen plejer at være 12v. så du skal jo bare finde et egnet relæ til den spænding 
|