| Forfatter |
|
MeLVIS Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 219
|
| Sendt: 21 Juni 2006 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige købt mig sådan en DVD afspiller her idag: ALDIIfølge kassen, manualen og salginfo kan den smide Dolby Digital ud. Men trods mange forsøg siger min forstærker at den modtager Digitalt, men kun Digital Stereo. Smider jeg det samme kabel over i min Xbox360 og sætter samme film i, siger forstærkeren Dolby Digital med det samme.. Er der nogen som nogen somhelst idè ??? Jeg mener at jeg havde problemet på et andet tidspunkt med en anden enhed, men jeg har fuldstændig glemt hvad løsningen blev dengang.
__________________ 50" HDTV, DENON, DALI Concept og Xbox 360 RuLeZ!!!
|
| Til top |
|
| |
Mighty-boy Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 316
|
| Sendt: 22 Juni 2006 kl. 00:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den har indbygget digital decoder = har den så også 5,1 analoge udgange? - for i så fald vil den jo kun levere et stereo signal i coax/optical når den er sat til at decode signalet..
Ellers noget af et røverkøb, utroligt hvad man kan få for pengene efterhånden.. HDMI, kortlæser, usb, xvid og mp3 for kun 500kr.. er den fuldstændig anonym/noname?!
|
| Til top |
|
| |
MeLVIS Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juni 2006 kl. 08:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 22 Juni 2006 kl. 09:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej...
Mange gange skal man selv justerer udgangen i et menu. Det er sikkert opsætningen af lydudgangen som ikke står korrekt. Prøv at blive fortrolig med menuerne og lege lidt med det. Det er ikke altid logisk og måske er den sat til at have PCM output og ikke som dolby surround. Fortvivl ikke, prøv dig frem.
Mvh __________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |
Boye Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2019
|
| Sendt: 22 Juni 2006 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bradford har fat i noget. Måske skal man i dvd-spillerens lyd-menu indstille dens digitale udgang til at sende "bitstream" eller "RAW" ud og ikke "PCM". Har du mulighed for at tjekke det?
|
| Til top |
|
| |
Mighty-boy Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 316
|
| Sendt: 22 Juni 2006 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
exactly what i ment.. ;) dens indbyggede decoder skal sandsynligvis bare slåes fra...
|
| Til top |
|
| |
MeLVIS Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juni 2006 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
SnakeDK Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa.
Jeg vil gerne sige at jeg har nogenlunde det samme problem med min Lumatron DVD afspiller. Den hedder Lumatron HT-AV2 og den understøtter Dolby Digital. Men så har jeg mit problem når jeg sætter min Playstation 2 til min DVD afspiller, så får jeg også kun lyden ud i stereo?
Hvis der er nogen der kender til det problem og den model, så skriv venligst. Jeg kan sagtens tage et par billeder af den både for- og bagfra.
|
| Til top |
|
| |