Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 03:59   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: H/K AVR 7300 Skruer automatisk op! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
chaoz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 19 Juni 2006 kl. 19:06 | IP-adresse registreret  

Er ejer af den fantastiske H/K AVR 7300, det eneste problem er at den skruer automatisk op for volumen en gang i mellem... det er ikke tit men det sker selv når der ingen er i rummet, nogle der har prøvet noget af det samme eller kender problemet?

 

Til top Vis chaoz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chaoz
 
henby
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Maj 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 52
Sendt: 19 Juni 2006 kl. 19:29 | IP-adresse registreret  

Min gamle AVR7000 havde det problem på et tidspunkt, men det løste sig efter at jeg kørte en "reset" af den, det står i din manual hvordan det skal gøres. Husk at den sletter alle de indstillinger du selv har lagt ind og går tilbage til fabriksindstillingerne.

Til top Vis henby's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henby
 
chaoz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 19 Juni 2006 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

prøver jeg lige. så må jeg lige se om det har hjulpet... håber ikke den er defekt
Til top Vis chaoz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chaoz
 
wrong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 3644
Sendt: 19 Juni 2006 kl. 20:39 | IP-adresse registreret  

du må ikke sidde på fjernbetjeningen

MVH WRONG



__________________
Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Til top Vis wrong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wrong Besøg wrong's Websted
 
chaoz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 19 Juni 2006 kl. 20:52 | IP-adresse registreret  

haha.. det gør jeg vist heller ikke.... syntes bare det er et mærkeligt fænomen... men der er vist flere der har prøvet det samme rundt omkring

Til top Vis chaoz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chaoz
 
wrong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 3644
Sendt: 19 Juni 2006 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

Ja, det lyder underligt. det er ikke knappen der har sat sig fast på remoten?

MVH WRONG



__________________
Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Til top Vis wrong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wrong Besøg wrong's Websted
 
chaoz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 19 Juni 2006 kl. 21:35 | IP-adresse registreret  

nej det er det ikke... men nu er den resat så regner jeg sq med det er ok
Til top Vis chaoz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chaoz
 
wrong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 3644
Sendt: 19 Juni 2006 kl. 21:47 | IP-adresse registreret  

ok. held og lykke

MVH WRONG



__________________
Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Til top Vis wrong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wrong Besøg wrong's Websted
 
AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2298
Sendt: 19 Juni 2006 kl. 21:53 | IP-adresse registreret  

Sjovt...det gjorde min gamle Denon surr. receiver også! Jeg fandt bare aldrig ud af hvorfor, og for at gøre det værre, var fejlen periodisk. Det kan skyldes mange ting; forstyrrelser fra andet elektronik, defekt fjernbetjening (måske skal batterierne udskiftes?), defekt processor i receiveren...Periodiske fejl er noget af det værste!


__________________
"Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
Til top Vis AM-E's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AM-E
 
chaoz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 20 Juni 2006 kl. 11:00 | IP-adresse registreret  

arh... det er p***e irriterende med de periodiske fejl. skrev til h/k support... de skrev at det kunne være fjern betjæningen der f**kede up...
Til top Vis chaoz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chaoz
 
Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 3328
Sendt: 20 Juni 2006 kl. 12:15 | IP-adresse registreret  

Eller måske er der spøgelser?
Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari
 
wamba
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juni 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1260
Sendt: 20 Juni 2006 kl. 12:32 | IP-adresse registreret  

Amen helt sikkert spøgelser, den tror jeg på!

Den mulige løsning: Ring til Pastor, djævleudrivelse min ven!

Ps. overvej at ringe til filmfolkene bag excoristen?!?

Pps:::: Det kan evt. skyldes at du bruger andre elektroniske apparater som bruger samme signal koder? I mit tilfælde, så går min Philips remote ind og blander sig i min Primare forstærker, dette medvirker at den sommetider tænder når jeg skifter kanal på tv, og/eller skruer op og ned...

Hvis den gør det uden nogen som helst påvirkninger fra andre elektroniske apparater, så er det nok som nævnt remoten eller en koldstart på recieveren der skal til.. Prøv dig frem :)

Til top Vis wamba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wamba
 
chaoz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 20 Juni 2006 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

jeg har bare ikke rørt ved noget de gange den har gjort det. har resat forstærker og remote, hvis den så gør det igen skal jeg hive batt fra remoten.... og se om det sker igen....håber sq ikke det er Recieveren den er gal med hehe

Til top Vis chaoz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chaoz
 
T.R.J
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 219
Sendt: 20 Juni 2006 kl. 14:56 | IP-adresse registreret  

Den kan ikke lide dine højttalere, og prøver at brænde dem af, når du ikke er der
Til top Vis T.R.J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af T.R.J
 
RC
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 24
Sendt: 20 Juni 2006 kl. 15:08 | IP-adresse registreret  

Ja prøv at tage batteriet ud eller udskift batteriet for jeg ved da at nogle remoter laver mærkelige ting hvis batteriet er ved at være dødt.

__________________
M.V.H. RC
Til top Vis RC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RC
 
chaoz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 21 Juni 2006 kl. 18:00 | IP-adresse registreret  

prøver jeg lige :)
Til top Vis chaoz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chaoz
 
Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1540
Sendt: 21 Juni 2006 kl. 18:33 | IP-adresse registreret  

Det er sgu sikkert naboen der har købt en multiremote der er programmerbar der driller - det gjorde jeg ved naboen da jeg fik min remote, så lagde jeg lige et par ekstra enheder ind, damn hvor han var forvirret  ganskevist skulle jeg over til vinduet og pege, men det lod sig gøre at skifte rundt, skrue ned og op etc. - det var sgu sjovt den dags tid det stod på 
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten
 
chaoz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 21 Juni 2006 kl. 21:15 | IP-adresse registreret  

hahah.... det er bare nederen at være offer-..... skal sq også holde øje med naboerne heh
Til top Vis chaoz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chaoz
 
Acer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3734
Sendt: 21 Juni 2006 kl. 23:44 | IP-adresse registreret  

RC skrev:
Ja prøv at tage batteriet ud eller udskift batteriet for jeg ved da at nogle remoter laver mærkelige ting hvis batteriet er ved at være dødt.

Yep, min H/K går også besærk hvis batterierne er ved at være flade - så skruer den bare op til koncertniveau bare man rører volumen knappen - ikke så fedt . Men skifter man batterierne er den helt cool igen



__________________
Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer
 
chaoz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 22 Juni 2006 kl. 20:12 | IP-adresse registreret  

kan bare ikke forstå de batterier allerede er flade.... bruger dem der var med til AVR'en  og baggrundslys og sådan virker fint i den.... så kan ikke forstå hvis de skulle være flade....
Til top Vis chaoz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chaoz
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes