| Forfatter |
|
chaoz Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er ejer af den fantastiske H/K AVR 7300, det eneste problem er at den skruer automatisk op for volumen en gang i mellem... det er ikke tit men det sker selv når der ingen er i rummet, nogle der har prøvet noget af det samme eller kender problemet?
|
| Til top |
|
| |
henby Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 52
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min gamle AVR7000 havde det problem på et tidspunkt, men det løste sig efter at jeg kørte en "reset" af den, det står i din manual hvordan det skal gøres. Husk at den sletter alle de indstillinger du selv har lagt ind og går tilbage til fabriksindstillingerne.
|
| Til top |
|
| |
chaoz Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
prøver jeg lige. så må jeg lige se om det har hjulpet... håber ikke den er defekt
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
du må ikke sidde på fjernbetjeningen
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
chaoz Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
haha.. det gør jeg vist heller ikke.... syntes bare det er et mærkeligt fænomen... men der er vist flere der har prøvet det samme rundt omkring
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det lyder underligt. det er ikke knappen der har sat sig fast på remoten?
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
chaoz Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
nej det er det ikke... men nu er den resat så regner jeg sq med det er ok
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok. held og lykke
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger


Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjovt...det gjorde min gamle Denon surr. receiver også! Jeg fandt bare aldrig ud af hvorfor, og for at gøre det værre, var fejlen periodisk. Det kan skyldes mange ting; forstyrrelser fra andet elektronik, defekt fjernbetjening (måske skal batterierne udskiftes?), defekt processor i receiveren...Periodiske fejl er noget af det værste!
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
chaoz Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 11:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
arh... det er p***e irriterende med de periodiske fejl. skrev til h/k support... de skrev at det kunne være fjern betjæningen der f**kede up...
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger


Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eller måske er der spøgelser?
|
| Til top |
|
| |
wamba Forum Bruger


Bruger siden: 12 Juni 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1260
|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 12:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Amen helt sikkert spøgelser, den tror jeg på!
Den mulige løsning: Ring til Pastor, djævleudrivelse min ven!
Ps. overvej at ringe til filmfolkene bag excoristen?!?
Pps:::: Det kan evt. skyldes at du bruger andre elektroniske apparater som bruger samme signal koder? I mit tilfælde, så går min Philips remote ind og blander sig i min Primare forstærker, dette medvirker at den sommetider tænder når jeg skifter kanal på tv, og/eller skruer op og ned...
Hvis den gør det uden nogen som helst påvirkninger fra andre elektroniske apparater, så er det nok som nævnt remoten eller en koldstart på recieveren der skal til.. Prøv dig frem :)
|
| Til top |
|
| |
chaoz Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har bare ikke rørt ved noget de gange den har gjort det. har resat forstærker og remote, hvis den så gør det igen skal jeg hive batt fra remoten.... og se om det sker igen....håber sq ikke det er Recieveren den er gal med hehe
|
| Til top |
|
| |
T.R.J Forum Bruger


Bruger siden: 06 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 219
|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den kan ikke lide dine højttalere, og prøver at brænde dem af, når du ikke er der
|
| Til top |
|
| |
RC Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 24
|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja prøv at tage batteriet ud eller udskift batteriet for jeg ved da at nogle remoter laver mærkelige ting hvis batteriet er ved at være dødt.
__________________ M.V.H. RC
|
| Til top |
|
| |
chaoz Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 21 Juni 2006 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
prøver jeg lige :)
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 21 Juni 2006 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sgu sikkert naboen der har købt en multiremote der er programmerbar der driller - det gjorde jeg ved naboen da jeg fik min remote, så lagde jeg lige et par ekstra enheder ind, damn hvor han var forvirret  ganskevist skulle jeg over til vinduet og pege, men det lod sig gøre at skifte rundt, skrue ned og op etc. - det var sgu sjovt den dags tid det stod på
|
| Til top |
|
| |
chaoz Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 21 Juni 2006 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
hahah.... det er bare nederen at være offer-..... skal sq også holde øje med naboerne heh
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger


Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 21 Juni 2006 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
RC skrev:
| Ja prøv at tage batteriet ud eller udskift batteriet for jeg ved da at nogle remoter laver mærkelige ting hvis batteriet er ved at være dødt. |
|
|
Yep, min H/K går også besærk hvis batterierne er ved at være flade - så skruer den bare op til koncertniveau bare man rører volumen knappen - ikke så fedt . Men skifter man batterierne er den helt cool igen  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
chaoz Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 22 Juni 2006 kl. 20:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
kan bare ikke forstå de batterier allerede er flade.... bruger dem der var med til AVR'en og baggrundslys og sådan virker fint i den.... så kan ikke forstå hvis de skulle være flade....
|
| Til top |
|
| |