| Forfatter |
|
jkk1989 Forum Bruger


Bruger siden: 28 Marts 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 338
|
| Sendt: 16 Juni 2006 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa, Jeg har næsten købt mig en Yamaha RX-V1500 men den har en defekt...
Den spiller fint nok, Problemet ligger i det at så snart jeg vælger "Input" Fra fx CD til DVD, eller trykker på knappen straight. Giver min højre højttaler et ordentlig bom! også slukker forstærkeren, også kan jeg så tænde den igen.. Hvad kan dette værer? vil det blive dyrt at lave?
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger


Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 16 Juni 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder som om den slår fra pga. en kortslutning eller noget...
Jeg formoder den er købt brugt?
Vil tro du skal regne med 5-800 kroner, alt afhængigt af om hvor meget der er noget galt med.
Held og lykke.
|
| Til top |
|
| |
TeeZaZ Forum Bruger


Bruger siden: 05 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 52
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis den ikke er for gammel, går det jo ind uder garantinet, så skal du jo bare brokke dig, så fixer butikken den, eller giver en ny. Det er jo fejl.
|
| Til top |
|
| |
janwa Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1288
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 15:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du gået alle kabler igenmen for se om der er nogle der røre hianden og der ved giver en kortslutning.
|
| Til top |
|
| |
jkk1989 Forum Bruger


Bruger siden: 28 Marts 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 338
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen af kablerne rører hinanden, Jeg kan også sagtens knalde helt op for lyden og blæse mine dali'er op, men så snart jeg rører input knappen eller straight, BOM! så slukker den, Jeg har prøvet at sætte begge højttalere i kanal A også bare left så 2 højttalere kun kører på en kanal, der sker intet når jeg gør det.. Så virker det. Men så snart jeg kobler den ene højttalere på right så bom
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger


Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej...
Der kan sagten være noget skrat som bør fjernes med kontaktrens. Muligvis er det så voldsomt at det får selve sikringskredsløbet til at slå til? Could be. __________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |
jkk1989 Forum Bruger


Bruger siden: 28 Marts 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 338
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan det godt værer det? Men garantien falder vel af vis jeg fjerner låget fra den og kigger?
Går nok hellere ikke hehe, den tilhører jo ikke mig endnu. Har bare lige lånt den og ska ned med den til otto, men vis det var i vidste problemet :)
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger


Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej...
Mon ikke at Tapeconnection ombytter til et andet aparat. Men er den ny, så burde du nok købe noget andet, for det burde ikke være kontaktslid?? __________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |
hclyd Lukket konto

Lukket konto efter brugers ønske!
Bruger siden: 06 Juni 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 128
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jkk 1989.
Hvis du lige har købt den, har du vel fået alternativet, den nye Yamaha RXV 1600 med, som en du burde have haft i stedet.
Den koster 1050 Euro i Tyskland vejl. og den får lige benævnelsen "absolut bedste til prisen"
Mvh. __________________ www.lydcentrum.dk, www.canton.de, www.lua.de rør og matchende højttalere, med høj følsomhed.
|
| Til top |
|
| |
Fiend Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 213
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder til at være nemt nok at lave. -der kan jo ikke være alverdens elektronik i en "direct", indgang. Det er jo ofte bare en passiv indgang med relæ-tilslutning indeni....  __________________ Spændingsfilm, hvor mange volt er de på??
|
| Til top |
|
| |
jkk1989 Forum Bruger


Bruger siden: 28 Marts 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 338
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ska lige siges den købes brugt, Jeg har bare fået den med hjem for at se på den.. :)
|
| Til top |
|
| |
janwa Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1288
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så gå det når man køber et "Knald tilbud" He, He
Er nok en ombytter
|
| Til top |
|
| |
jkk1989 Forum Bruger


Bruger siden: 28 Marts 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 338
|
| Sendt: 17 Juni 2006 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil se om jeg ikke kan få den lavet hos TC for det er jo trods alt et "Knald tilbud" :P
|
| Til top |
|
| |