Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 06:18   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Surround til soveværelset.?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jonas_wild
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juni 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 15 Juni 2006 kl. 15:32 | IP-adresse registreret  

Jeg vil have et surround sæt til soveværelset.

Jeg søger derfor nogle små højtaler til at hænge op samt en subwoofer til under sengen & en forstærker.

Jeg leder efter et eller andet sæt, men er i tvivl om hvad jeg skal vælge.

Jeg har en 30" LCD med DVI i soveværelset.

Jeg har ca 5-10.000,- og bruge på nye højtaler/forstærkere.

Mvh Jonas

Til top Vis jonas_wild's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jonas_wild
 
Lynge
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Marts 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 821
Sendt: 15 Juni 2006 kl. 15:44 | IP-adresse registreret  

hvad med http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?article id=1294&zoneid=1

__________________
Denon 3806+ROTEL RB 1572
PS3 + Mac Mini med XBMC
Synology 508 5Tb
XTZ 99.38
XTZ 99.25
4 x Canton 650 inceiling
2 x SVS PC12-plus + SVS as-eq1
Pioneer 508xd
Til top Vis Lynge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lynge
 
Usse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2006
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 697
Sendt: 15 Juni 2006 kl. 15:48 | IP-adresse registreret  

Jeg vil anbefale KEF KHT2005.2 surround højttalere og sub.. Kan vist nok fås til  omkring 5-6 k nypris, ellers er der et brugt sæt til de 3k på dba.dk

Dertil en NAD T743v2 til omkring de 2 k brugt, og en NAD T514 eller T524 til de 1,5-2 k..

Har selv lige købt T524, utrolig dejlig dvd afspiller..


__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler
Til top Vis Usse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Usse
 
sivertsmed
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juni 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 193
Sendt: 15 Juni 2006 kl. 15:58 | IP-adresse registreret  

Hey der....

Et lille "nemt" sæt ville være H/K HS100

Fylder ikke ret og det hele er samlet på ét sted....

Set til omkring 6500,-



__________________
Udstyr: H/K AVR 7000 H/K DVD 25 Front: M&K LCR 750THX Center: M&K LCR 750THX Sur: M&K K4-Tripole Sub: M&K MX350 SFX-THX ULTRA TV:Pana. TXP42GA11 Blueray: Pana DMP-80EG
Til top Vis sivertsmed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sivertsmed
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes