Hej derude jeg er ny her, håber at der er nogle som kan jeg hjælpe mig. Jeg er lige sprunget på snurrerundt lyden og har som første gangs køber købt et "ældre " anlæg bestående af en cyrus a/v master, 2 stk cyrus xpa forstærkere samt et sæt bose acustimas 10 højtalere. Jeg vil høre om andres erfaring med cyrus a/v master.
Som ny i snurrerundt verden blev jeg igår belært om at min a/v master var håbeløst forældet (upåagtet af det synes jeg nu at det lyder godt) jeg blev anbefalet at bruge sættet som forforstæker til min cyrus one. Hvordan gør jeg det, er der en venlig sjæl som kan fortælle mig hvilken ind og udgange jeg skal bruge, så jeg kan prøve at sætte det op som almindligt stereo.
Jeg har et stort irritationmoment angående kabler, kablerne fra subwooferwn og ud til højtalerne er blevet splejset med noget almindligt el ledning. Og når det nu er bose er der jo kun et stik i hver ende, er der nogle som har et godt tip til hvad jeg kan gøre for at få noget ordentligt kabel, hvad passer og hvad passer ikke.
Nok fra min side kan i alle have en rigtig god dag |