Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 00:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Ny reciever.. spild af penge?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 19 April 2006 kl. 14:43 | IP-adresse registreret  

hej

jeg er den glade ejer af en Marantz SR 6300 reciever, som har kørt rigtig godt, og gør det naturligvis stadig.... Har fået et rigtig godt tilbud på en Harman Kardon reciever, den store digitale (kan ikke huske numret på den... hedder noget med 2002 eller noget ). Vil en opgradering til denne være spild eller vil det give et løft?? Mit system er SS 1550 front og SA 510 bag og SA 520 center og mit rum er ca 15 kvm.

Vil I mene det vil gi noget eller skal jeg fortsætte endnu med min Marantz, som jo spiller rigtig godt...

Til top Vis nemligja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nemligja Besøg nemligja's Websted

flaz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 22 April 2006 kl. 08:24 | IP-adresse registreret  

Jeg har lyttet til Marantz sr7500 kontra h/k dpr 2005 (hvis det er denne du mener?) .

H/K'en har mere punch, dybde og dynamik - hvor Marantz'en spillede med klart bedre mellemtone og bassen var ikke fremhævet.

Hvis du er tilfreds med din Marantz så synes jeg du skal beholde den - men kender det godt, at man gerne vil prøve noget nyt . Du kunne måske låne H/K'en hjem på prøve?

Til top Vis flaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaz

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 April 2006 kl. 09:58 | IP-adresse registreret  

flaz skrev:

Hvis du er tilfreds med din Marantz så synes jeg du skal beholde den - men kender det godt, at man gerne vil prøve noget nyt . Du kunne måske låne H/K'en hjem på prøve?

Jamen jeg er godt tilfreds med den.. men får ny dvd her en af dagene.. en Harman dvd 47.. og så kunne det være cool at have det hele i samme mærke... om må sige jeg har hørt godt om den nye Harman reciever... og den lyder også rigtig godt det jeg har hørt, men at låne den med hjem... ja det kunne være en mulighed... tror bare det er for besværligt at skulle sætte det hele op engang til

Til top Vis nemligja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nemligja Besøg nemligja's Websted

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Maj 2006 kl. 19:52 | IP-adresse registreret  

Så er den nye Harman bestilt... kunne ikke vente længere og en god kammerat ville gerne købe min Marantz... så glæder mig

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Maj 2006 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

ØV er ikke kommet endnu....  den har bare at komme imorgen for ellers har jeg ingen forstærker

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Maj 2006 kl. 22:43 | IP-adresse registreret  

Så kom den endelig.. sikke et lokum... men må sige at lyden har fået et løft.. specielt bassen er blevet MEGET mere kontant. SKal lige vende mig til lyden for den er jo en noget anden end hvad jeg er "vantil" med Marantz'en. Den var mere silkeblød i lyden hvor H/K er mere kontant men bestemt ikke dårlig...  Den kan bestemt anbefales...

SKal så lige have solgt den gamle. Ham der havde sagt han ville købe den sprang fra  så lige nu har jeg to...

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes