Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 22:52   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Nad M15 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bent L
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 09 April 2006 kl. 09:46 | IP-adresse registreret  

Lige en kort beskrivelse af mine oplevelser med M15.

Jeg har i denne week-end den nye Nad M15 hjemme, den levere varen 100% i mit setup, og det er både på SS og Stereo, faktisk har den en forbavsende god stereo gengivelse, der er ikke langt op til en god seperat pre. på SS siden er den kun testet på THX og ikke THX Ultra 2 da det kræver man har en sub, så om det kunne blive endnu bedre at køre Ultra 2, det har jeg så tilgode at finde udad.

Stort sammenhængende lydbillede, super detailjeret uden skarpe kanter, hvad mere kan man forlange og det er samtidig den processor der lydmæssigt har overrasket mig mest og det er sammenlignet med pro. op til 50K.

Betjeningsmæssigt er den lidt træls hvis man ikke køre billedesiden gennem processoren, da den ikke lave en linie i display'et når man er inde i menuen, desuden er teksten meget småt i forhold til displayets størrelse, og så mangler den en dimmerfunktion.
Af indgange har den 7.1 indput, som køre 100% direct, den funktion mangler på CD indgangen, der er umiddeltbart ikke den store forskel det har jeg ikke brugt så meget tid på at finde ud af.
At finde en processor der 100% tilfredstiller en betjeningsmæssigt, findes nok heller ikke

Til top Vis Bent L's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bent L

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes