| Sendt: 06 April 2006 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey.
Tak for svarene. Ja, Det var jo en mulighed at købe Marantz igen. Jeg har trods alt været glad for det sæt jeg har nu. Har kigget på en SR 8500 og så er jeg lidt i tvivl om jeg skal købe DV 7600 eller om man skulle spare lidt mere sammen og gå efter den næsten dobbelt så dyre DV 9600?
Kan det betale sig at at give de ekstra penge?
Lige en anden ting. Når jeg nu engang får købt mig et nyt setup, ville jeg gerne finde et HIFI møbel til at hænge på væggen, men der er et problem. De forskellige ting jeg har kigget på, er max. 45 cm i dybden, og de receivere jeg har kigget på er alle ca 46 cm . Det er dog irriterende. Den Marantz receiver jeg har nu er ca. 40 cm i dybden, så jeg synes det er lidt underligt, at de i de nye modeller har smidt 6,5 cm mere i bagenden på den. Surt. Det gør det hele jo lidt sværere at finde et fedt møbel. Jeg ville gerne have anlægget gemt væk, og så ha en trådløs IR modtager.
Hvis i har et alternativ til et fedt møbel, er jeg åben for forslag. Det skulle helst være ca. 50 cm dyb, 40-50 cm højt og ca. 150-200 cm bredt.
|