Bruger siden: 28 April 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 50
Sendt: 04 April 2006 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
Nogle der ved hvor man kan få fat på en dts/andre souround formater test cd? jeg ved de findes for da jeg var i HFK og købe højtalere hørte/så vi noget af "den".
Bruger siden: 28 April 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 50
Sendt: 11 April 2006 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
trading skrev:
hej kik på www.sr.se der inde under 5,1 lyd kan du downloade dts lyd både musik og div test
du brænder dem på en alm cd og så i spillen med dem så er der dts lyd for alle pengene
mvh trading
det virker desværre ikke? først afspillede jeg de downloadede filer på computeren og fik intet andet end en brumende lyd i højtalerne, jeg tænkte at det nok bare var fordi computeren ikke kunne afspille DTS men da jegt havde brændt filerne til en lyd cd og smækket den i anlægget var det bare samme brumende lyd
Bruger siden: 23 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 27
Sendt: 11 April 2006 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
Citér:
det virker desværre ikke? først afspillede jeg de downloadede filer på computeren og fik intet andet end en brumende lyd i højtalerne, jeg tænkte at det nok bare var fordi computeren ikke kunne afspille DTS men da jegt havde brændt filerne til en lyd cd og smækket den i anlægget var det bare samme brumende lyd
Husk at de skal afspilles i en DVD afspiller....ihvertfald så vidt jeg ved :-)
__________________ /Kvistgaard
Pioneer PDP-LX5090H ||
Harman Kardon AVR 235 || Harman Kardon DVD 22 || AudioVector K1 Super || AudioVector K-X || AudioVector KC Super || AudioVector M Sub
Bruger siden: 23 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 27
Sendt: 11 April 2006 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
Hmm ja så ved jeg ikke. Mine DTS CD'er brummer kun hvis jeg glemmer at skifte over på DVD på min reciever eller hvis jeg afspiller dem i computerens DVD drev.
__________________ /Kvistgaard
Pioneer PDP-LX5090H ||
Harman Kardon AVR 235 || Harman Kardon DVD 22 || AudioVector K1 Super || AudioVector K-X || AudioVector KC Super || AudioVector M Sub
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum