| Sendt: 27 Februar 2006 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Har brug for lidt hjælp. Jeg er lidt af en kegle, når det kommer til Hifi, så derfor spørger jeg nu jer, om I har nogle forslag til valg af system.
Jeg har nu en Sony Receiver STR-DB725 og en Sony CD afspiller CDP-XB630. Derudover har jeg en Sony harddisk optager HX-710. Jeg har netop bestilt en Samsung 42" plasma skærm. Men har jo så brug for nogle højtalere/surround.
Mit behov er ikke så vildt, men omvendt vil jeg gerne have noget kvalitet, som samtidig ser godt ud (vil vi ikke alle det). Prislejet er omkring 5000 - 7000 kroner for surround.
Endvidere vil jeg gerne kunne afspille mp3 fra computeren over anlægget, men har kun en bærbar.
Spørgsmålene er nu:
- Hvilket surround system vil I kunne anbefale? (det skal også fungere som normale højtalere til musik fra anlæg)
- Kan min gamle receiver stadig gøre sig gældende? (den er vel 4-5 år gammel)
- Skal jeg investere i et mediacenter for at afspille mp3, og hvordan fungerer et sådant? (vil være irriterende, hvis jeg skal sætte den bærbare ned ved siden af anlægget, hver gang jeg skal afspille mp3)
- DAB radio ville også være fint at kunne afspille, kan man købe en DAB radio og køre den over receiveren?
Som sagt, en kegle, jeg ved det ;-) Men hvis nogle har lidt input til bare et af spørgsmålene, ville jeg være glad for det.
Med venlig hilsen
Bagge
|