Forfatter |
|
morellen Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 142
|
Sendt: 01 September 2004 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg har søgt lidt efter blandet info på H/K AVR 8500.
Hvad siger nyprisen på sådan en? - Ved godt den ikke bliver solgt mere, men dengang! (Den er vel ikke til at skaffe nogle steder mere?)
Det er også for at finde ud af hvad sådan en skulle koste brugt?
Jeg har ikke kunne finde så meget, og har ville sammenligne den med andre forstærkere, men da jeg faktisk heller ikke viste hvilken pris klasse den ligger i, viste jeg ikke hvilke jeg skulle sammenligne med. Ved blot det er/var H/K´s topversion.
Hvilke andre forstærkere kan man tilllade sig at sammenligne med? Og hvordan ser i den i forhold til dem? (Ved man skal lytte og det er en smagssag, men alligevel...)
Morellen
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 01 September 2004 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var den sidste topmodel i det sorte design, en fremragende receiver uden tvivl. De sidste blev solgt til ca 11000kr, men de startede på godt 23000kr. Søg evt her i forummet, der har været en del indlæg om denne receiver.
Brugtprisen er lidt svær, det kommer vel mest an på hvor gammel den er, standen og selvfølgelig ekstra ting, så som emballage, kvittering etc. Men jeg tror ikke at de kan findes til meget under 9000kr brugt. Hvilket iøvrigt stadig er en god pris, hvis den er i god stand
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 01 September 2004 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
måske en sammenligning med ogle af de gamle nad 762?
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
morellen Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 142
|
Sendt: 01 September 2004 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes jeg har søgt her på forumet, men fandt ikke rigtigt ud af hvilke jeg synes man kunne tilllade sig at sammenligne med af de nye modeller?
Er det Denon AVCA 11 SR, Denon 3805 eller Pioneer AX 3/5?
I hvilken klasse ligger H/K´en?`
Morellen
|
Til top |
|
|
Manjassen Forum Bruger

Bruger siden: 16 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 21
|
Sendt: 01 September 2004 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved ikke om det kan hjælpe dig... men du kan downloade dansk manualen på H/K hjemeside. det giver nogle gange et bedere overblik.
Har selv lige købt en ny 8500 (tror det var den sidste i landet) måtte også betale 15kg for den
|
Til top |
|
|
S.R.S Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 188
|
Sendt: 01 September 2004 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Foooor satan da, jeg så engang hele TO stk. brugt til 5k i DBA, de må enten have været i dårlig stand eller bare have nogle syge ejere :D
__________________ - Den lille HiFi Gnom
|
Til top |
|
|
Masti Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 110
|
Sendt: 04 September 2004 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der står en til 12,5k, ny ved forhandler i Viborg. Skriv pm hvis du/I vil have mere at vide  __________________ Ingenting er lettere end at komplicere alting.
|
Til top |
|
|
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
Sendt: 04 September 2004 kl. 23:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
morellen skrev:
Jeg synes jeg har søgt her på forumet, men fandt ikke rigtigt ud af hvilke jeg synes man kunne tilllade sig at sammenligne med af de nye modeller?
Er det Denon AVCA 11 SR, Denon 3805 eller Pioneer AX 3/5?
I hvilken klasse ligger H/K´en?`
Morellen
|
|
|
Kraftmæssigt er den meget lig Nad T773. Og den ville nok ligge et sted mellem AVCA-11SR og AVC-A1SR. __________________ MVH Jannick Petersen
|
Til top |
|
|